Hei!
Jeg har 2 telefoner jeg ikke bruker som jeg tenkte å selge.
Først ut er Xperia Arc S:
Jeg selger da min splitter nye Sony Ericsson Xperia Arc S.
Dette er S versjonen som er mye raskere enn den versjonen som kun heter Arc.
Ikke så mye å si om telefonen da den er helt ny, med plastikken forsatt på. Den er ulåst så du kan bruke hvilken som helst SIM inni den!
Har dessverre ikke esken for Arc S, men den kommer i Xperia X10 boksen med alt tilbehør som var med (som forsatt er i pakning og ikke åpnet). Xperia X10 boksen har faktisk bedre tilbehør med og ørepluggene har bedre lyd enn de som vanligvis følger med Arc S, så et pluss!
Selges for 1800,-
--
Nokia 5310 Xpress Music med høyttaler!
Nokia 5310 Xpress Music med Nokia mini MD-8 høyttaler.
Telefonen i seg selv er veldig lite brukt. Kan telle på en hånd hvor mange ganger den er brukt.
Men er dessverre en del riper i skjermen. Luken man åpner for å koble i USB har også røket, så den henger ikke fast i en sånn gummi-trå lengre (men sitter hardt fast i telefonen så den løsner ikke). Denne røk først gangen jeg åpnet luken så, Nokia sin feil
Telefonen fungerer ellers perfekt. Høyttalerne som kommer med er faktisk veldig gode!
Den er også selvfølgelig ulåst, så du kan plugge i hvilket som helst SIM-kort. OG, alt kommer med, manualer, CD osv.
Kan også nevne at ørepluggene og alt annet er forsatt forseglet i posene.
Tenkte meg:
500,-
Kan sendes i oppkrav, hentes (Bergen) osv! Send meg PM
- Simen
Jeg har 2 telefoner jeg ikke bruker som jeg tenkte å selge.
Først ut er Xperia Arc S:
Jeg selger da min splitter nye Sony Ericsson Xperia Arc S.
Dette er S versjonen som er mye raskere enn den versjonen som kun heter Arc.
Ikke så mye å si om telefonen da den er helt ny, med plastikken forsatt på. Den er ulåst så du kan bruke hvilken som helst SIM inni den!
Har dessverre ikke esken for Arc S, men den kommer i Xperia X10 boksen med alt tilbehør som var med (som forsatt er i pakning og ikke åpnet). Xperia X10 boksen har faktisk bedre tilbehør med og ørepluggene har bedre lyd enn de som vanligvis følger med Arc S, så et pluss!
Selges for 1800,-
--
Nokia 5310 Xpress Music med høyttaler!
Nokia 5310 Xpress Music med Nokia mini MD-8 høyttaler.
Telefonen i seg selv er veldig lite brukt. Kan telle på en hånd hvor mange ganger den er brukt.
Men er dessverre en del riper i skjermen. Luken man åpner for å koble i USB har også røket, så den henger ikke fast i en sånn gummi-trå lengre (men sitter hardt fast i telefonen så den løsner ikke). Denne røk først gangen jeg åpnet luken så, Nokia sin feil
Telefonen fungerer ellers perfekt. Høyttalerne som kommer med er faktisk veldig gode!
Den er også selvfølgelig ulåst, så du kan plugge i hvilket som helst SIM-kort. OG, alt kommer med, manualer, CD osv.
Kan også nevne at ørepluggene og alt annet er forsatt forseglet i posene.
Tenkte meg:
500,-
Kan sendes i oppkrav, hentes (Bergen) osv! Send meg PM
- Simen