- Medlem
- 15. juli 2009
## SOLGT ##
For å si det som det er, eneste grunnen til jeg selger denne klokka er for å kjøpe en akkurat lik, bare vintage modellen.
Er veldig fornøyd med klokka, men forstørrelsesglasset er ødeleggende for meg, og derfor må denne gå..
Klokka er kjøpt ny hos Steinhart oktober 09, og er i fin stand. Noen riper på baklokket, og en overfladisk riper/hairline på det ene øret.Har byttet glass, bezel insert og tatt ny trykktest hos urmaker, har kvitteringer på dette. Garantien er desverre utgått da klokken er blitt åpnet av urmaker.
Ellers kommer klokka med ytre og indre boks, alle kvitteringer, Steinhart tag, og ekstra ledd til lenka.
Denne kostet rundt 3800,- inkludert frakt og fortolling. Lar denne gå for 2300,- + frakt. NY PRIS: 1800,- + frakt
Litt om klokka;
- 42-mm 316L stainless steel case
- Swiss ETA 2824-2 Automatic movement with 25 jewels
- Screw-down crown and case-back
- Sweeping second hand
- Super-LumiNova C1 illumination
- Sapphire crystal glass with anti-reflective coating
- 120 click uni-directional bezel
- 1000 feet / 300m water resistant
- 22mm Stainless Steel Oyster bracelet with screwed links
- Solid end pieces
-Weight: 190g
-Stainless steel clasp with safety clasp
-Consists of 275 individual parts
- 42-mm diameter, 46-mm incl. crown, 13-mm thick
- lug to lug: 50.5mm
Og nå over til bildene..
Se hairline på nederste øret til høyre på bilde #2
For å si det som det er, eneste grunnen til jeg selger denne klokka er for å kjøpe en akkurat lik, bare vintage modellen.
Er veldig fornøyd med klokka, men forstørrelsesglasset er ødeleggende for meg, og derfor må denne gå..
Klokka er kjøpt ny hos Steinhart oktober 09, og er i fin stand. Noen riper på baklokket, og en overfladisk riper/hairline på det ene øret.Har byttet glass, bezel insert og tatt ny trykktest hos urmaker, har kvitteringer på dette. Garantien er desverre utgått da klokken er blitt åpnet av urmaker.
Ellers kommer klokka med ytre og indre boks, alle kvitteringer, Steinhart tag, og ekstra ledd til lenka.
Denne kostet rundt 3800,- inkludert frakt og fortolling. Lar denne gå for 2300,- + frakt. NY PRIS: 1800,- + frakt
Litt om klokka;
- 42-mm 316L stainless steel case
- Swiss ETA 2824-2 Automatic movement with 25 jewels
- Screw-down crown and case-back
- Sweeping second hand
- Super-LumiNova C1 illumination
- Sapphire crystal glass with anti-reflective coating
- 120 click uni-directional bezel
- 1000 feet / 300m water resistant
- 22mm Stainless Steel Oyster bracelet with screwed links
- Solid end pieces
-Weight: 190g