FS: Tag Heuer Carrera *solgt*

Re: FS: Tag Heuer Carrera Automatic

Jeg er litt overrasket over at det er såpass liten interesse for denne. Det er et nydelig ur.

Jeg er litt avhengig av å få shippet ut denne da det er noe nytt på vei inn.

Siste forsøk er at medlemmer av Tidssonen kan få kjøpe denne for 5500,- + frakt.

Det er en meget god pris! (Og den prisen er fast!)

Fint om du kunne postet noen gode bilder av klokken. Gjerne så det er mulig å se slitasje på rem og bezel.

Hvis du er avhengig av å få shippet ut denne, foreslår jeg at du får ut fingeren :)

Re: Ikke lenger til salgs.

Rovers skrev:
At noen drister seg til å spørre om jeg selger for 2300,- synes jeg er ganske frekt.

Jeg har fått høre fra enkelte at jeg har fått rykter på meg for å gi skambud.

Vil bare presisere at dette IKKE VAR MEG! :mrgreen:

Re: Ikke lenger til salgs.

Og hva med meg? :) Har ikke engang nevnt pris, ville bare se noen bedre bilder. 5.500,- er det vel fint lite å si på.

Re: FS: Tag Heuer Carrera (igjen)

Kva vil det seie at garantikortet er ustempla? Betyr det at garantien er ugyldig? Ikkje kjøpt hos forhandler?

Det betyr at klokken nok er kjøpt på gråmarkedet. (Type authenticwatches.com, urverket.no etc).

Det kan tilføyes at det er fullt mulig å handle i gråmarkedet også med stemplet og gyldig garantikort. Jeg hadde ikke gjort det uten en fin rabatt.

DJM skrev:
Det kan tilføyes at det er fullt mulig å handle i gråmarkedet også med stemplet og gyldig garantikort. Jeg hadde ikke gjort det uten en fin rabatt.

Betyr det at uret er meir verdt med eit ustemplet garantikort enn med eit stemplet og gyldig garantikort??

thetime skrev:

Motsatt. Mer verdt med stemplet garantikort grunnet da kan du gå i hvilken som helst butikk og heve garantien på klokken.

Men betyr egentlig ingenting om det er stemplet eller ikke hvis garantitiden på klokken har utløpt!

Som rkjersem sier, betyr det mindre når garantien uansett har utløpt, eller når man f.eks. ikke har den minste plan om å selge klokken senere.