FS: Tissot Visodate, Marina Militare Auto, Heroic 18 PAM Strap & Panerai Service Case

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Selger en del småting for å finansiere det neste klokkekjøpet.

Først ut er en nesten ubrukt Tissot Visodate Heritage 1957. Dette er en homage til den originale Visodaten fra Tissot og derfor ikke en vintage som det kanskje kan se ut som på navnet :) Kjøpte den for ca. 3 mnd. siden, har ikke vært brukt utenfor husets 4 vegger, og betalte rett i overkant av 3000kr med frakt og moms fra en seriøs nettbutikk. Du får sykt mye dressklokke for pengene her... automatisk, dag/dato, safirglass, åpen case back slik at du ser urverket og god croco-reim med deployment clasp. Søk på nettet på klokka så finner du mange gode anmeldelser. Kommer med original Tissot-boks. SOLGT

web.jpg

web.jpg

EdselDiary.jpg

Neste ut er en Marina Militare-klokke som jeg plutselig endte opp med 2 av pga. seriøs distrehet på Internett. Kjøpt for å teste størrelse før kjøp av Panerai 111. Kommer på ubrukt reim, og selve klokka har vært på armen noen timer. Går faktisk veldig rett, og power reserven og dato fungerer utmerket. SOLGT

web.jpg

Rød Heroic 18 Strap. 24mm. Testet en gang på Paneraien før jeg fant ut at fargen ikke helt var min greie. Kvaliteten er sjukt bra og selve overflaten er Plaid på skinn. Kommer med skinncase. Helt ny. Koster 500kr inkl. frakt fra Heroic, selger den for 400kr inkl. frakt.

Link til produktet: http://www.heroic18.com/product-detail.php?id=401&category_id=6&sub_cate_id=85

web.jpg

Panerai Service Case. Rett og slett en serviceboks som er original fra Panerai. Kommer med fyllmasse slik at det er plass til en klokke i boksen. Sikkert og fint. 300kr inkl. frakt.

web.jpg

Har ikke solgt her før, men har eBay-konto med snart 400 i feedback både på kjøp og salg, jeg er en WIS at heart og garanterer sikker handel :)