FS: Urmaker minibenk

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Grunnet en vesentlig oppgradering av verkstedet legger jeg min custum urmakerbenk - bordmodell til salgs.

Laget av møbelsnekker ved Bærums Verk.

Når man skal skru på ur er det en meget stor fordel å ha riktig arbeidshøyde, samtidig som man kan hvile armene på sidene. Det selges slike modeller blant annet på ofrei men de sender ikke dette produktet til Norge, det gjør heller ikke andre produsenter og selgere jeg har kommet over. Derfor gikk jeg til det skritt å få laget en slik. Her synes jeg snekkeren har gjort en flott jobb.

Passer meget godt til de som ikke har mulighet til å ha en hel benk stående, kan settes på et hvilket som helst bord, og gjemmes bort ved behov. Jeg har ikke målene i hodet - sitter på jobb og benytter bilder tatt av meg tidligere, men jeg brukte lignende mål som de modeller jeg har sett på nett.

Prisen for dette var 1.250,- pluss lakkering som jeg foretok selv.

Jeg har oppgradert vesentlig, og dermed er denne overflødig, men jeg kan med hånden på hjertet si at den har fungert meget godt.

Det er rett og slett håpløst å ikke ha den riktige arbeidshøyde i lengden. Det er MYE skruglede i det å sitte riktig.

Min pris er 1.000,-

Kontakt per PM.

Takk for titten.

P9122471.jpg

P9122472.jpg

P9122473.jpg

Redigert: