FS: Zenith El Primero Captain

Medlem
17. nov. 2010
Sted
Majorstuen
Jeg selger min helt nye Zenith El Primero Captain. Den er kjøpt hos urmaker Tidemann, den 03.12.2010. Klokken er altså mindre enn én uke gammel i skrivende stund.

Dette er et nydelig ur som stilmessig er tilbake der Zenith skal være; det har lite til felles med Nataf's (etter min mening) mislykkede design.

Sakset fra Zeniths hjemmeside:

CLASSICAL ZENITH LEGACY WATCHES
NEW CHRONOGRAPH 42 MM CASE DIAMETER
THICKNESS: 11.80 MM
AUTOMATIC EL PRIMERO COSC CERTIFIED CHRONOGRAPH WITH DATE AT 6 O'CLOCK
NEW EL PRIMERO 400 B CALIBER : 326 COMPONENTS, 31 JEWELS & 36'000 VPH
DOMED DIALS WITH SUNRAY FINISHING AND APPLIED INDEXES
AVAILABLE IN STAINLESS STEEL

Mitt ur har rustfritt stål kasse, gull visere/markører og brun alligatorrem. Link til klokken; http://www.zenith-watches.com/site/#/collection/flow/el-primero/10

Klokken min sitt nr; 03.2110.400 105 922

Jeg selger fordi jeg innser at dette uret blir for dressy/for lite sportslig for meg, og jeg håper ikke å tape altfor mye på dette feilkjøpet da jeg selger så raskt. Uret har jeg båret kun tre-fire ganger.

Ny pris er NOK 46900, min prisantydning er 38000.

Alt av bokser og papirer er selvsagt med.

Bare post her eller send pm om noen har noen spørsmål!

Mvh

Har du sjekket returretten din hos Tidemann? Kanskje du kan bruke angrefristen når uret er såpass nytt? Mulig jeg er på tynn is nå... Uansett et meget flott ur. Lykke til med salget :)

Har du sjekket returretten din hos Tidemann? Kanskje du kan bruke angrefristen når uret er såpass nytt? Mulig jeg er på tynn is nå... Uansett et meget flott ur. Lykke til med salget :)

De fleste forhandlere jeg har vært borte i lar deg bytte ur om du ikke er fornøyd inntil 30 dager etter kjøpet. Så tror du skal stikke innom de og forhøre deg :grin:

Takk for gode innspill. Hmm. Høres ut som en tanke, ja, den slo ikke meg da jeg jo har gått med uret på armen. Personlig ville jeg mislikt litt å betale nypris for et ur noen hadde brukt, om en et fåtall ganger. Og, som Auto(?) sa, uret er meget flott, så noen katestrofe er det uansett ikke. Fikk bare plutselig mer lyst på en vintage sub eller noe i den gaten. Hadde ikke økonomien vært begrenset ville jeg jo sagt som Ole Brumm;).

Takk for gode innspill. Hmm. Høres ut som en tanke, ja, den slo ikke meg da jeg jo har gått med uret på armen. Personlig ville jeg mislikt litt å betale nypris for et ur noen hadde brukt, om en et fåtall ganger. Og, som Auto(?) sa, uret er meget flott, så noen katestrofe er det uansett ikke. Fikk bare plutselig mer lyst på en vintage sub eller noe i den gaten. Hadde ikke økonomien vært begrenset ville jeg jo sagt som Ole Brumm;).

De tar tilbake selv om den er brukt, og selger den nok med noen kroner i rabatt til nestemann :D Koster å ha fornøyde kunder :D

Ok. Kjekt å vite. Håper allikevel på å få solgt den her, synes det er mer behagelig enn å gå til Canossa.

Takk igjen i hvert fall, for at dere åpnet den muligheten for meg. Eller, strengt tatt var det vel øynene dere åpnet, muligheten var der.

*bump*

Er det ingen interesse for denne altså? Er prisen for høy, selv om klokken er så ny/ubrukt, og kjøpt direkte fra AD i Norge?

Jeg selger min helt nye Zenith El Primero Captain. Den er kjøpt hos urmaker Tidemann, den 03.12.2010. Klokken er altså mindre enn én uke gammel i skrivende stund.

Dette er et nydelig ur som stilmessig er tilbake der Zenith skal være; det har lite til felles med Nataf's (etter min mening) mislykkede design.

Sakset fra Zeniths hjemmeside:

CLASSICAL ZENITH LEGACY WATCHES
NEW CHRONOGRAPH 42 MM CASE DIAMETER
THICKNESS: 11.80 MM
AUTOMATIC EL PRIMERO COSC CERTIFIED CHRONOGRAPH WITH DATE AT 6 O'CLOCK
NEW EL PRIMERO 400 B CALIBER : 326 COMPONENTS, 31 JEWELS & 36'000 VPH
DOMED DIALS WITH SUNRAY FINISHING AND APPLIED INDEXES
AVAILABLE IN STAINLESS STEEL

Mitt ur har rustfritt stål kasse, gull visere/markører og brun alligatorrem. Link til klokken; http://www.zenith-watches.com/site/#/collection/flow/el-primero/10

Klokken min sitt nr; 03.2110.400 105 922

Jeg selger fordi jeg innser at dette uret blir for dressy/for lite sportslig for meg, og jeg håper ikke å tape altfor mye på dette feilkjøpet da jeg selger så raskt. Uret har jeg båret kun tre-fire ganger.

Ny pris er NOK 46900, min prisantydning er 38000.

Alt av bokser og papirer er selvsagt med.

Bare post her eller send pm om noen har noen spørsmål!

Mvh

Får det ikke helt til å stemmer, hummm.... er det det fremste avbildede uret du vil selge? Det stemmer ikke helt med ref.nr. men er det nærmeste etter beskrivelsen jeg kan finne.

0011.PNG

Hei Rattytdr!

Takk for at du fikk inn et bilde:). Ja, stemmer, klokken min er den samme som den forrest i ditt bilde. Jeg er ikke så dreven i dette gamet, så mulig jeg har oppgitt nr feil, på baksiden av min klokke står det i hvert fall 03.2110.400, og så med litt mindre tall 105 922. Hva er det du ikke får til å stemme? Flott med innspill, så jeg kan gjøre annonsen mer forståelig:).

Anjin

Intressant klocka

Hei Rattytdr!

Takk for at du fikk inn et bilde:). Ja, stemmer, klokken min er den samme som den forrest i ditt bilde. Jeg er ikke så dreven i dette gamet, så mulig jeg har oppgitt nr feil, på baksiden av min klokke står det i hvert fall 03.2110.400, og så med litt mindre tall 105 922. Hva er det du ikke får til å stemme? Flott med innspill, så jeg kan gjøre annonsen mer forståelig:).

Anjin

Hej, hur går det med din klocka får du sålt den?
Om du går ner ytterligare i pris så ska jag köpa den av dig.
Kan köpa den ny för 36' via kontakt, så om det ska bli affär så får du ge mig ett bra tilbud.

Hej, hur går det med din klocka får du sålt den?
Om du går ner ytterligare i pris så ska jag köpa den av dig.
Kan köpa den ny för 36' via kontakt, så om det ska bli affär så får du ge mig ett bra tilbud.

Anjin skrev på første side:

*bump*

og ny pris; 35000 NOK