Jeg selger min helt nye Zenith El Primero Captain. Den er kjøpt hos urmaker Tidemann, den 03.12.2010. Klokken er altså mindre enn én uke gammel i skrivende stund.
Dette er et nydelig ur som stilmessig er tilbake der Zenith skal være; det har lite til felles med Nataf's (etter min mening) mislykkede design.
Sakset fra Zeniths hjemmeside:
CLASSICAL ZENITH LEGACY WATCHES
NEW CHRONOGRAPH 42 MM CASE DIAMETER
THICKNESS: 11.80 MM
AUTOMATIC EL PRIMERO COSC CERTIFIED CHRONOGRAPH WITH DATE AT 6 O'CLOCK
NEW EL PRIMERO 400 B CALIBER : 326 COMPONENTS, 31 JEWELS & 36'000 VPH
DOMED DIALS WITH SUNRAY FINISHING AND APPLIED INDEXES
AVAILABLE IN STAINLESS STEEL
Mitt ur har rustfritt stål kasse, gull visere/markører og brun alligatorrem. Link til klokken; http://www.zenith-watches.com/site/#/collection/flow/el-primero/10
Klokken min sitt nr; 03.2110.400 105 922
Jeg selger fordi jeg innser at dette uret blir for dressy/for lite sportslig for meg, og jeg håper ikke å tape altfor mye på dette feilkjøpet da jeg selger så raskt. Uret har jeg båret kun tre-fire ganger.
Ny pris er NOK 46900, min prisantydning er 38000.
Alt av bokser og papirer er selvsagt med.
Bare post her eller send pm om noen har noen spørsmål!
Mvh
Dette er et nydelig ur som stilmessig er tilbake der Zenith skal være; det har lite til felles med Nataf's (etter min mening) mislykkede design.
Sakset fra Zeniths hjemmeside:
CLASSICAL ZENITH LEGACY WATCHES
NEW CHRONOGRAPH 42 MM CASE DIAMETER
THICKNESS: 11.80 MM
AUTOMATIC EL PRIMERO COSC CERTIFIED CHRONOGRAPH WITH DATE AT 6 O'CLOCK
NEW EL PRIMERO 400 B CALIBER : 326 COMPONENTS, 31 JEWELS & 36'000 VPH
DOMED DIALS WITH SUNRAY FINISHING AND APPLIED INDEXES
AVAILABLE IN STAINLESS STEEL
Mitt ur har rustfritt stål kasse, gull visere/markører og brun alligatorrem. Link til klokken; http://www.zenith-watches.com/site/#/collection/flow/el-primero/10
Klokken min sitt nr; 03.2110.400 105 922
Jeg selger fordi jeg innser at dette uret blir for dressy/for lite sportslig for meg, og jeg håper ikke å tape altfor mye på dette feilkjøpet da jeg selger så raskt. Uret har jeg båret kun tre-fire ganger.
Ny pris er NOK 46900, min prisantydning er 38000.
Alt av bokser og papirer er selvsagt med.
Bare post her eller send pm om noen har noen spørsmål!
Mvh