FS: Zenith el primero defy classic som ny!## SOLGT#

Medlem
9. nov. 2009
Skal selge min Zenith el primero for å delfinansiere et nytt klokke prosjekt.
Klokken jeg selger har minimale bruksmerker og er som ny. Kun brukt få ganger.
Alt som fulgte klokken ny følger med inkl midlertidig garantikort samt garantikort utstedt av Zenith.
Utrolig rå klokke som koster ca 64000kr ny, klokken er under 1 år gammel og selges for NY PRIS !! kun 28000kr For sammenlikning finnes to på finn, begge er priset godt over 40 000kr brukt!
Siste gang den legges ut. Inngår i mulig bytte til helgen hvis ikke solgt.

F2F etter avtale.
Ta kontakt hvis noen spørsmål

4723021c.jpg

c4cd5d90.jpg

bda35aaa.jpg

e312ee95.jpg

3bb13115.jpg

058204be.jpg

Hvordan var det regler for bumping igjen?
Det kan jo ikke være så vanskelig å telle til 7.

Har du litt lite å gjøre i dag? Eller har du det som vane å leke regel politi?

Liker å leke Politi jeg. Det jo litt kjedelig for alle andre som har annonser ute når noen ikke gidder å overholde regler.

Men om du mener at du kan heve deg over dem, så skal jeg holde kjeft jeg.
Lykke til med salget.

Kom igjen gutta

Her skal vi har det hyggelig, TS gir oss et forum der vi skal ha hyggelige handel noe man savner andre steder som finn.no. Cheer up guys, no harm done.

Her skal vi har det hyggelig, TS gir oss et forum der vi skal ha hyggelige handel noe man savner andre steder som finn.no. Cheer up guys, no harm done.

Enig, Mighty, men som Umcle Sid påpeker er vi flere som har annonser ute her. Jeg skulle gjerne bumpet opp annonsen min raskere, men respekterer reglene, og det håper vi selvfølgelig alle andre gjør også ;)

Skal ikke være noe politi her, men vi har regler å forholde oss til. Juice har i tillegg bedt oss om å "veilede" hverandre når det gjelder reglene, spesielt på salgsforumet, da han ikke har tid og kapasitet til å følge opp alt som skjer.

Dersom alle har en fin tone seg i mellom, trenger ikke slik veiledning å oppfattes negativt.

Lykke til med salget :)

Solgt?

Er den solgt? Sendte PM, men mulig jeg gjorde noe feil, er ny her. Prøver derfor i tråden også. Mvh