God dag!
Jeg har en Breitling Chrono Avenger fra 2003 som tidligere ble kjøpt her gjennom forumet. Uret fremstår som meget pent og de eventuelle bruksmerkene som finnes er lite synlig med mindre du leter etter de. Det ble gjort en fullstendig overhaling av uret i desember 2010 og det holder derfor tiden godt. Hvis uret ble levert nytt med AR-coating så har denne i ettertid blitt pusset vekk (absolutt ingen riper i glasset).
Uret kommer som bildene viser med alt av bokser/papirer samt kvittering fra vedlikeholdet som ble gjort i fjor. I tillegg til lenken kommer også en mørkebruk lær-rem fra Breitling, lignende den DiCaprio bruker i filmen Blood Diamond.
Litt teknisk informasjon for de som skulle trenge det:
Model: Chrono Avenger
Production year: 2001-2007 (dette eksemplaret er fra des. 2003)
Case Material: Titanium
Movement: Breitling 13
Power Reserve: 42 Hours
WR: 300m
Bezel: Unidirectional
Crown: Screw-Locked
Crystal: Sapphire
Diameter: 44mm
Thickness: 17.6mm
Weight: 100.2g
Bracelet: Professional Titanium
Lug Width: 22mm
Ref. nr: e13360
I første omgang ønsker jeg å gjøre et bytte (samt et mellomlegg fra min side). Jeg har da naturligvis blitt opphengt i Rolex, og spesielt Explorer II / Submariner 14060. Jeg er også helt åpen for andre forslag.
Ved et rent salg ønsker jeg rundt 18500 kr. Tiden vil dog vise om dette er en realistisk sum.
Jeg befinner meg i Trondheim. Spørsmål/forslag til bytte/bud osv. sendes på pm.
Mvh,
Pål
Jeg har en Breitling Chrono Avenger fra 2003 som tidligere ble kjøpt her gjennom forumet. Uret fremstår som meget pent og de eventuelle bruksmerkene som finnes er lite synlig med mindre du leter etter de. Det ble gjort en fullstendig overhaling av uret i desember 2010 og det holder derfor tiden godt. Hvis uret ble levert nytt med AR-coating så har denne i ettertid blitt pusset vekk (absolutt ingen riper i glasset).
Uret kommer som bildene viser med alt av bokser/papirer samt kvittering fra vedlikeholdet som ble gjort i fjor. I tillegg til lenken kommer også en mørkebruk lær-rem fra Breitling, lignende den DiCaprio bruker i filmen Blood Diamond.
Litt teknisk informasjon for de som skulle trenge det:
Model: Chrono Avenger
Production year: 2001-2007 (dette eksemplaret er fra des. 2003)
Case Material: Titanium
Movement: Breitling 13
Power Reserve: 42 Hours
WR: 300m
Bezel: Unidirectional
Crown: Screw-Locked
Crystal: Sapphire
Diameter: 44mm
Thickness: 17.6mm
Weight: 100.2g
Bracelet: Professional Titanium
Lug Width: 22mm
Ref. nr: e13360
I første omgang ønsker jeg å gjøre et bytte (samt et mellomlegg fra min side). Jeg har da naturligvis blitt opphengt i Rolex, og spesielt Explorer II / Submariner 14060. Jeg er også helt åpen for andre forslag.
Ved et rent salg ønsker jeg rundt 18500 kr. Tiden vil dog vise om dette er en realistisk sum.
Jeg befinner meg i Trondheim. Spørsmål/forslag til bytte/bud osv. sendes på pm.
Mvh,
Pål