Klarte å få tak i en slik klokke som jeg gave til fruen like etter nyttår. Hun ble selvfølgelig veldig glad, men skulle ønske hun hadde en klokke med blankpolert kassse og lenke. Derfor må jeg legge denne ut og se om det er noe interesse for å kjøpe den slik at jeg kan finne noe annet til henne eller om noen har noe de kunne tenke seg å bytte med. Ønsker da helst å bytte til en av tilsvarende størrelse, 41mm, med blankpolert kasse. Helst Breitling.
Klokken er fra 2005.
Kjøpt ny i norge og alt av garantibevis og esker følger med.
Klokken har sort skive, og det medfølger også orginal sort gummirem.
Fremstår som meget hel og pen til å være seks år gammel, tror nok at klokken har vært polert, men det er ikke noe jeg har kjenskap til.
Prisen er satt til 7500,-
Har aldri sett disse ute til salgs så vil tro at dette kan være en grei pris.
Beklager at bezelringen ikke står rett på bildene. La ikke merke til dette før bildene var på PCen.
Om noen skulle ønske nye eller andre bilder er det bare å si i fra.
Så er det bare å ta kontakt om det skulle være noen spørsmål.
F2F i Oslo er ønskelig, men om det er mulig kan vi alltids bli enige om en løsning.
Klokken er fra 2005.
Kjøpt ny i norge og alt av garantibevis og esker følger med.
Klokken har sort skive, og det medfølger også orginal sort gummirem.
Fremstår som meget hel og pen til å være seks år gammel, tror nok at klokken har vært polert, men det er ikke noe jeg har kjenskap til.
Prisen er satt til 7500,-
Har aldri sett disse ute til salgs så vil tro at dette kan være en grei pris.
Beklager at bezelringen ikke står rett på bildene. La ikke merke til dette før bildene var på PCen.
Om noen skulle ønske nye eller andre bilder er det bare å si i fra.
Så er det bare å ta kontakt om det skulle være noen spørsmål.
F2F i Oslo er ønskelig, men om det er mulig kan vi alltids bli enige om en løsning.