"FSOT" og "WTB" på et norskspråklig forum ?? Skjerpings

Medlem
31. jan. 2009
Sted
her og der
Hele annonsen er på norsk - men innledes med FSOT eller WTB ? Hva er dette når man ikke sikter mot et internasjonalt marked ?

Selges ,Ønskes kjøpt, Selges eller byttes er jo glimrende uttrykk.

Skjerpings sier jeg !

og det er IMHO ;)

Hele annonsen er på norsk - men innledes med FSOT eller WTB ? Hva er dette når man ikke sikter mot et internasjonalt marked ?

Selges ,Ønskes kjøpt, Selges eller byttes er jo glimrende uttrykk.

Skjerpings sier jeg !

og det er IMHO ;)

Hahaha... Bra avslutning, Langtransport :p

Neida, vi vil nok fortsette med FS, WTB, WT osv osv. Hvorfor bytte ut utrykk som fungerer helt perfekt?

Og ikke bare på salgssidene. Det unboxes over en lav sko og gjerne med teasers først, folk driver og fjerner cyclops'er, åpner webshops, riper opp lugsa, fikler med bezels, irriterer seg over non-quicksets, skriver reviews, håper på bang for sine bucks når de kjøper en altfor dyr toolwatch med en herlig finish, polerer vekk AR-coating, resizer gummiremmer, foretrekker in-house, lurer på hva en overcoil kan være men er glad for at de i alle fall har en Parachrom hairspring.

Whatever...:D

Kjør på! :)
Tviler på at noen hugger hodet av deg hvis du fornorsker litt.

Har gjort allerede hadde en ØK (som ga resultat også )

JoLu
Og ikke bare på salgssidene. Det unboxes over en lav sko og gjerne med teasers først, folk driver og fjerner cyclops'er, åpner webshops, riper opp lugsa, fikler med bezels, irriterer seg over non-quicksets, skriver reviews, håper på bang for sine bucks når de kjøper en altfor dyr toolwatch med en herlig finish, polerer vekk AR-coating, resizer gummiremmer, foretrekker in-house, lurer på hva en overcoil kan være men er glad for at de i alle fall har en Parachrom hairspring.

Whatever... .

Hahaha (tør jo ikke si LOL jeg nå lenger) Meeeeget godt observert :)

Whatever...:D

Nice...

WTF? FYI, jeg tror OP forventer mer enn one-liners i en seriøs debatt! Vi burde hatt en GTG om temaet.

BTW, dette blir litt off-topic, men nå må folk slutte å presentere sine slitne beaters med aftermarketlenker som NIB holy grails når de flippes. :D

For å ødelegge den humoristiske tonen i tråden med et seriøst innlegg: (sorry)

Når jeg i mine mest desperate timer søker etter klokker på nettet og ikke finner det jeg leter etter, så hender det at jeg fyrer av et googlesøk med: +FS +"insert interessant klokkemerke her". - Da hender det at det dukker opp noen ur jeg har oversett - Også på tidssonen.no.

Vil tro at det er en mikroskopisk sjanse for at at man kan finne en utenlandsk kjøper at et spesielt ur hvis man legger det ut med: FS foran.

Hva betyr "TS", "ØK", "FB"

Vet at TS betyr Tidssonen, og at FB betyr Facebook... Men hva i alle dager betyr ØK?

For å ødelegge den humoristiske tonen i tråden med et seriøst innlegg: (sorry)

Når jeg i mine mest desperate timer søker etter klokker på nettet og ikke finner det jeg leter etter, så hender det at jeg fyrer av et googlesøk med: +FS +"insert interessant klokkemerke her". - Da hender det at det dukker opp noen ur jeg har oversett - Også på tidssonen.no.

Vil tro at det er en mikroskopisk sjanse for at at man kan finne en utenlandsk kjøper at et spesielt ur hvis man legger det ut med: FS foran.

BINGO!

Dette er årsaken til at det er de engelske forkortelsene som benyttes..