FSOT: Omega Planet Ocean 42mm Orange/Svart [SOLGT]

Medlem
8. mars 2010
Sted
Over fjorden
Uret er solgt!

Heisann,

Har fått formaninger, tips og direkte kommandoer om ikke selge PO'en, noen gang, uansett.

Så, jeg vurderer altså å selge den. Grunnen er at jeg ikke helt får go' følelsen av den og at jeg vurderer å utforske litt mindre ur i tiden framover.

Den har orange tall, svart bezel og er på gummirem med deployant.
Modellnummer: 2901.51.82

Den ble kjøpt av meg for noen månder tilbake.
Standen er svært god, men kassen har noen ytterst små lyter. Ingenting som er unormalt for en klokke som er i bruk (rullert med flere andre ur). Remen og deployanten er knapt brukt.

Med uret følger 3-piece Omega boksen (den røde, vanlige) og assuransebevis utstedt av Bjerke. Diverse trykktest og timing utskrifter kan også følge med.

Prisantydning er 15 000,-

Nok snakk, bilder:

IMG_5816.jpg

IMG_5812.jpg

IMG_5807.jpg

IMG_5823.jpg

IMG_5820.jpg

IMG_5824.jpg

Grunnet overnevnte advarsler mot salg kommer her bilde av alle skjønnhetslytene ;):

IMG_5803.jpg

IMG_5802.jpg

IMG_5800.jpg

IMG_5799.jpg

Skrev også i tittelen at jeg kan være åpen for bytter. Da fortrinnsvis i noe mindre ur. Like fullt, alt fra 36mm til 42mm vurderes. Bytter helst ned i pris, men alt er av interesse. Har også en Longines GrandeVitesse som kan være med på en eventuell byttehandel.

-Kristian

Sender denne til toppen.

Har hatt en del interesse, mange artige bytteforslag, men desverre ingen som har passet.

Litt info om salget videre:
Jeg går inn i en måned med 5 eksamner nå. Så fra og med søndag kveld kommer jeg til å sette dette salget litt på pause, antakeligvis til over nyttår.

Istede for å fjerne annonsen lar jeg den bare ligge i forumet her, men etter søndag kveld blir ikke bud under prisantydning vurdert. Fram til søndag kveld kan jeg være villig til å diskutere litt. :cool: