Vurderer å selge eller bytte min 116400GV mot en "Green" Submariner 16610LV. Min klokke er med komplette bokser og papirer, mener den er fra 2008.
Kan evt selge eller bytte bort min 16622 Yachtmaster i stål/platina fra 2009 m boks og papirer mot en Greensub. Ved salg vil jeg ha 40.000,- for Yachtmasteren og for Milgauss vil jeg ha 37.000,- Prisene er faste og er ikke mulig å diskutere ned.
::::::::::::::::::::::::::::::::YACHTMASTEREN ER NÅ SOLGT::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Jeg kan også være intr i en GMT-Master II 116710 m grønn Viser som bytte i en av klokkene.
Andre aktuelle bytteobjekt kan være Datejust II eller andre Rlx sportsur.
Penger opp eller ned i mellomlegg.. Henvendelse på innboks P.M.
Klokkene kan vises på strekningen Oslo-Kristiansand S-Halden-Kongsberg
Begge klokkene er strøkne og er veldig lite og pent brukt, se bilder:
Kan evt selge eller bytte bort min 16622 Yachtmaster i stål/platina fra 2009 m boks og papirer mot en Greensub. Ved salg vil jeg ha 40.000,- for Yachtmasteren og for Milgauss vil jeg ha 37.000,- Prisene er faste og er ikke mulig å diskutere ned.
::::::::::::::::::::::::::::::::YACHTMASTEREN ER NÅ SOLGT::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Jeg kan også være intr i en GMT-Master II 116710 m grønn Viser som bytte i en av klokkene.
Andre aktuelle bytteobjekt kan være Datejust II eller andre Rlx sportsur.
Penger opp eller ned i mellomlegg.. Henvendelse på innboks P.M.
Klokkene kan vises på strekningen Oslo-Kristiansand S-Halden-Kongsberg
Begge klokkene er strøkne og er veldig lite og pent brukt, se bilder: