Etter at jeg fikk Sub en i hus har UXen dessverre ikke fått noen wristtime og jeg lufter interessen.
Klokken er GSG9 versjonen, og kommer med boks og papirer. Den er kjøpt av good guy på forumet i fjor høst. Han kjøpte den ny fra Sinn i januar i fjor. Garanti og mye batteritid igjen. Urverket er et superquartzverk tilsvarende de som sitter i Breitlings quartzklokker og går rundt regnet et par sekunder av i året.
Linker til Sponons anmeldelse, dette er klokken han har hatt og tatt bilder av.
Sinn UX SDR GSG 9 (EZM 2B) | Tidssonen.no
Den har selvfølgelig fått noe wt etter dette, uten at de store ripene har kommet. Claspen har som en ser fått riper, men jeg har en ubrukt som følger med. Er ikke noen stor makrofotograf, men legger ved et par bilder.
Har tenkt meg 8500 for den, tror det er en fair pris.
Om noen har en pepsi og vil ta denne i delbytte kan vi snakke
Bilder:
Klokken er GSG9 versjonen, og kommer med boks og papirer. Den er kjøpt av good guy på forumet i fjor høst. Han kjøpte den ny fra Sinn i januar i fjor. Garanti og mye batteritid igjen. Urverket er et superquartzverk tilsvarende de som sitter i Breitlings quartzklokker og går rundt regnet et par sekunder av i året.
Linker til Sponons anmeldelse, dette er klokken han har hatt og tatt bilder av.
Sinn UX SDR GSG 9 (EZM 2B) | Tidssonen.no
Den har selvfølgelig fått noe wt etter dette, uten at de store ripene har kommet. Claspen har som en ser fått riper, men jeg har en ubrukt som følger med. Er ikke noen stor makrofotograf, men legger ved et par bilder.
Har tenkt meg 8500 for den, tror det er en fair pris.
Om noen har en pepsi og vil ta denne i delbytte kan vi snakke
Bilder: