Jeg har lenge ønsket meg en diver med automatisk urverk. Jeg ønsker derfor å bytte disse 3 klokkene i helst, en Omega Seamaster Professional 2254, men andre bytter kan også være interessante med eventuelle mellomlegg begge veier. Jeg har tidligere handlet med 2 profilerte brukere på tidssonen, har ikke blitt nevnt på goodguys/ badguys. Dette har vært smidige kjøp uten problemer og kan skaffe referanser om nødvendig.
Omega Seamaster professional:
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
- Quartz urverk
- 41 mm
- Safirglass med AR- coating på undersiden av glasset
- Kommer på den klassiske seamsterlenken
- Vantett til 300 meter
Klokken ble kjøpt ny i 2001, mens jeg kjøpte den brukt i 2009. Klokken var inne til full service august, 2010 til en pris av kr: 2000,- Klokken er godt brukt, har en del hairlines, noen riper på lås, men utover dette, er den i god stand. Nesten ikke slakk i lenken og glasset er fritt for riper. Klokken kommer med operating instrutions og en sliten boks.
Bytteverdi: 4500,-
Sinn 556:
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
- ETA 2824-2
- 38 mm
- Safirglass med AR- coating på begge sider av glasset
- Kommer på skinnrem, men passer også bra på Nato
- Vanntett til 200 meter
Klokken ble kjøpt av aktivt TS medlem i fjor. Den er nesten ikke brukt. Denne klokken passer like bra til dress som til vanlig bruk. Klokken har noen få hairlines og har noen riper. Den er ellers strøken. AR- coatingen er ripefri. Kommer med en strøken boks. Klokken er fremdeles under garanti.
Bytterverdi: 4000,-
Baume & Mercier MOA- 08426
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
- Swiss Quartz urverk
- 31 mm
- Ripefritt Safirglass
- Vannavstøtende 30 m
Klokken er kjøpt ny til min tidligere kjære i 2010. Hun fant det for godt å påføre klokken en del hairlines (Vi vet jo alle hvordan kvinner behandler klokker). Jeg klarte med list, å redde klokken fra videre mishandling, men ikke forholdet. Klokken har 2 års garanti (Går ut; 12.02.2012) Som nevnt, har klokken mye hairlines, men ingen dype riper, så dette lar seg lett polere bort! Kommer i en pen boks, med alle papirer. Har du en kone eller datter som snart har bursdag, er dette en glimrende gave. Nypris: 13.790,-
Bytteverdi: 4.500,-
Ta kantakt på PM eller ottostormyr@yahoo.no
Otto
Omega Seamaster professional:
- Quartz urverk
- 41 mm
- Safirglass med AR- coating på undersiden av glasset
- Kommer på den klassiske seamsterlenken
- Vantett til 300 meter
Klokken ble kjøpt ny i 2001, mens jeg kjøpte den brukt i 2009. Klokken var inne til full service august, 2010 til en pris av kr: 2000,- Klokken er godt brukt, har en del hairlines, noen riper på lås, men utover dette, er den i god stand. Nesten ikke slakk i lenken og glasset er fritt for riper. Klokken kommer med operating instrutions og en sliten boks.
Bytteverdi: 4500,-
Sinn 556:
- ETA 2824-2
- 38 mm
- Safirglass med AR- coating på begge sider av glasset
- Kommer på skinnrem, men passer også bra på Nato
- Vanntett til 200 meter
Klokken ble kjøpt av aktivt TS medlem i fjor. Den er nesten ikke brukt. Denne klokken passer like bra til dress som til vanlig bruk. Klokken har noen få hairlines og har noen riper. Den er ellers strøken. AR- coatingen er ripefri. Kommer med en strøken boks. Klokken er fremdeles under garanti.
Bytterverdi: 4000,-
Baume & Mercier MOA- 08426
- Swiss Quartz urverk
- 31 mm
- Ripefritt Safirglass
- Vannavstøtende 30 m
Klokken er kjøpt ny til min tidligere kjære i 2010. Hun fant det for godt å påføre klokken en del hairlines (Vi vet jo alle hvordan kvinner behandler klokker). Jeg klarte med list, å redde klokken fra videre mishandling, men ikke forholdet. Klokken har 2 års garanti (Går ut; 12.02.2012) Som nevnt, har klokken mye hairlines, men ingen dype riper, så dette lar seg lett polere bort! Kommer i en pen boks, med alle papirer. Har du en kone eller datter som snart har bursdag, er dette en glimrende gave. Nypris: 13.790,-
Bytteverdi: 4.500,-
Ta kantakt på PM eller ottostormyr@yahoo.no
Otto