Fy F**N, Jeg elsker NATO straps!

N

Ndure

Guest
Nå har jeg gått med nato strap på invictaen i ganske lang tid. Å må bare si at jeg aldri har hatt på meg en så behagelig (og tøff) rem. Takk til alle på TS som introduserte meg til nato straps!

Kan nesten ikke vente til TS strapen kommer! :cool:

Du burde prøve ZULU-remmer også. Personlig foretrekker jeg ZULU (med 2 ringer + spenne) fremfor NATO.

Noen eksempler:

standard.jpg

od01.jpg

zulu.jpg

Ser det er kommet en hentelapp til meg i dag. :D Vet at jeg bestilte en zulu og en nato rem.

Heh, bare husk å dobbeltsjekke at det plass til tykkere rem mellom barettene og kassen. Kjøpte zule til bretlingen, men det ble ikke plass :(

Nato går fint og resultatet ble bedre *trøster meg selv*

Til opplysning så prøvde jeg zulu strapen i går. Det ble en dum opplevelse. :(
Båndet ble for langt da jeg hadde festet den. Jeg har veldig tynne håndledd så det er nok derfor. Hva tror dere om å klippe den rett over å smelte den bittelitt med lighter?

Til opplysning så prøvde jeg zulu strapen i går. Det ble en dum opplevelse. :(
Båndet ble for langt da jeg hadde festet den. Jeg har veldig tynne håndledd så det er nok derfor. Hva tror dere om å klippe den rett over å smelte den bittelitt med lighter?

Kjør på.:p

Det funket knall, det. :)
Da går vertfall ikke remmen i søppelet.

Om du ønsker en litt jevnere kant ville jeg ikke brukt flammen rett på remmen, da får du vel også sort plastikk der du har brent.

Mitt tips, varm opp eggen på en kniv som du kutter vekk den delen av remmen du ikke skal ha. Da vil kniven smelte seg gjennom og du får et rent kutt samt plastiken i bruddet smeltes sammen.

Tips: for å få ein rund kant kan du leggje eit kronestykke eller ein femmar langs reima, og klippe/skjære rundt kanten. Varm deretter opp med lighter!:p

Bronsefarget Nato?

Noen som vet hvilke nettbutikker som selger bronsefarget nato-/zulustropp? Jeg tror ikke dette er en brun en?

IMGP7533kopiera.jpg

Noen som vet hvilke nettbutikker som selger bronsefarget nato-/zulustropp? Jeg tror ikke dette er en brun en?

Jeg synes det mest ser ut som en variant av olive drab. Eller desert tan. Ikke så lett å se, digitale kameraer og dårlig kalibrerte skjermer gjør mye rart med fargenyanser.

Her er noen farger fra Maratac, andre produsenter har andre nyanser med samme navn.

zulucolor.jpg

Det er klart det er endel feilkilder i overføringen mellom virkeligheten og digitalbilde. Tror likevel ikke denne er "vanlig" brun/olive drab/desert tan..

Se gjerne flere bilder her.