GØY PÅ TS OM DAGEN

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Jeg må bare få sagt at jeg synes det er så kjekt på TS om dagene. Folk hiver ut klokker for salg, kjøper, bytter i hytt og gevær. Utrolig morsomt for en flipper.

Har ikke opplevd en slik rotasjon noengang her på TS.

Håper flere av dere synes det samme og blir inspirert til å rokkere litt på samlingene deres:D

Det er sant! Vi går Finn en høy gang i godbiter nå :D Når man i tillegg får anledning til å handle med bra folk er det liten grunn til å lete andre steder etter drømmeklokka om dagen.

Jeg må vel innrømme at jeg har vært i overkant aktiv på kjøp & salgs forumet den siste tiden :p

Men nå har jeg altså slått meg til ro ;)

Har også lagt merke til at tusenlappene flyr om dagen.... Synd enkelte av oss ikke har muligheten til å være så veldig aktive akkurat nå som det virkelig bugner av godbiter!

Håper det holder seg, og at all aktiviteten gjør at forumet ellers også opplever gode tider fremover.

Men nå har jeg altså slått meg til ro ;)
Yeah, right :)

Ja, det er helt jævlig...

Jeg var i kjøpemodus for noen uker siden, men nå har jeg roet meg ned i håp om å gjøre en større handel om en liten stund.. Selvsagt tok det jo helt av i det jeg roet hodet mitt ned..

Har også fulgt med, med stor interesse. Hadde i utgangspunktet tenkt å spare til et nytt kjøp hos en AD, men har revurdert. Ser at det til en hver tid bør være en viss sum på klokkekonto så man har mulighet til å kaste seg rundt når det kommer en godbit.

Dette var en bra kommentar, synes jeg, Reidar.
Selv har jeg aldri vært noen flipper og kommer vel neppe til å bli det.
Men lysten til å handle har økt betraktelig etter at jeg kom inn her.
I motsetning til ymse erfaringer med finn-nisser, er handel på sonen en sann fryd.
Ryddige og hyggelige forhandlinger som, for min del, har endt med en meget god salgs- eller kjøpsopplevelse.

Gjennom ftf oppgjør og gtg har jeg erfart at denne litt sære interessen tiltrekker personer jeg synes det har vært meget hyggelig å møte og å på annen måte utveksle meninger og erfaringer med.

Jeg håper vi alle fortsetter med dette - lenge.:D