Gøteborg og klokker

Medlem
8. mars 2008
Innlegg
741
Sted
Oslo
Jeg var en svipptur i Gøteborg i helgen og benyttet selvfølgelig sjansen til å se om jeg fant noen fine klokker. Ikke mye klokkebutikker av den typen jeg var ute etter i sentrum (som jeg fant ihvertfall), men endte på NK og fikk tatt en nærmere titt på denne:

volet_sport_navy_1.jpg


..f.alt pladask. Synes den var utrolig tøff og en skikkelig konkurrent til min PAM104 :cool:

Er det noen som har efarign med denne ?

Nr 85/1500 såvidt jeg skjønte og til en temmelig bra pris. Det var nok litt prutningsmonn i tillegg..
 
Fantastisk klokke. Jeg kjenner ikke modellen. Det er vel en Master Compressor av noen slag, men hvilken? Er det 4 eller 5 nuller i prisen?
 
Er vel Master Compressor Navy Seals? Uansett, dritrått ur, står på listen over ur jeg skal ha før eller siden :)
 
Fantastisk klokke. Jeg kjenner ikke modellen. Det er vel en Master Compressor av noen slag, men hvilken? Er det 4 eller 5 nuller i prisen?

MC Navy Seal som Marius T så korrekt skriver...bare 4 nuller i prisen så det er "overkommelig"...yeah right :p

PM sendt flyback
 
Nettopp kommet hjem fra en super helg i Gøteborg.

Anledningen var fruens 37-årsdag. Så da fikset vi barnepass, satte oss på toget fra Moss stasjon å suste sydover med NSB. 3 timer senere ankom vi Petter Stordalens nyeste Hotell: Clarion Hotel Post. Rålekkert Hotell som ligger kun 60-100 meter fra Togstasjonen. så bedre belligenhet finnes ikke. Hotell i Göteborg | Clarion Hotel Post, Göteborg
Vi hadde oppgradert rommet så langt det var mulig. Den søte piken i resepsjonen hadde ordnet et superior room i 11 etg. For de som ikke har sett eller vært på Hotellet har de bygget et tårn på toppen av det gamle Postbygget. Så etg. fra og med 5 eller 6 etg. er i et tårn.
På toppen av dette tårnet, altså 13. etg. er det basseng og loung. Formidabelt å ta seg en liten tur i bassenget etter en lang dag med klokkeshopping-/spotting.

Takker til Auto og AndersMP som tipset meg om butikkene: Jarl Sundin og Bergstrøms Ur. I tillegg til disse to ble det en tur innom NK Juvelsalong på kjøpesenteret NK.

Poster noen bilder fra turen. Beklager hvis det er noen bilder som virer støtende :cool:





















































































































 
Redigert:
Takk for at du deler @Edzilla, virker som om turen var vellykket:p

Bare hyggelig @Ironsam!
Turen var superhyggelig. Selv om jeg skulle ønske at jeg kunne tatt med meg hjem en IW5001 seven day i rødt gull.
Fikk i det minste med meg hjem en IWC katalog :)
 
Redigert av en moderator: