Personlig mener jeg det avhenger av hva slags prisklasse du snakker om. Jeg ville ikke kjøpt en AP RO med quartz-verk.
Jeg har lenge hatt lyst på en klokke, problemet er bare at den finnes kun som Quart. Og det er jo ingen hemmelighet at Quartz klokker ikke akkurat er samleobjekter. Jeg lurer derfor på om det er galskap av meg å kjøpe den?
Jeg har lenge hatt lyst på en klokke, problemet er bare at den finnes kun som Quart. Og det er jo ingen hemmelighet at Quartz klokker ikke akkurat er samleobjekter. Jeg lurer derfor på om det er galskap av meg å kjøpe den?
På sverigetur Chrono eller bare tuklet med tastaturet? ÅÄÖ rules!
Haha. Jeg deler livet med en Gotlending, la oss bare si at hun har modifisert innstillingene på pcen. Blir ÅÄö på meg fra nå av....
Off-topic tips: Trykk Alt+Shift for å enkelt veksle mellom tastaturspråk. Det kommer ikke opp noen bekreftelse eller noe, det bare virker. (Windows, sikkert tilsvarende funksjoner på Mac også)
Jeg har falt tilbake til quartz pga vedlikehold, service og nøyaktighet. I det lange løp føler jeg at å bruke 2-3 tusen på service på ett ur er for mye. Mulig jeg tar feil ang priser på service nå. Sitter å vurderer kjøp av breitling ellrr tag heuer med quartz
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2