da bestemoren min døde for over tyve år siden tok jeg vare på den ødelagte gullklokken hennes. Fordi den var vakker som bare det Jeg spurte rundt om sjansene til å få reparet den. Men det var dødfødt, dengang. For noen år siden leste jeg om en gullsmed som reparerte gamle klokker. Så jeg skrev det bak øret Og nå har jeg inntrykk av at det kanskje burde være mulig å forsøke om ikke annet? Så postet bilde av den og spørsmålet på et forum for gamle ting. Og ble tipset om han jeg hadde lest om. Men også om å ev. poste her. Jeg har aldri likt batteridrevne klokker....og selv om jeg ikke har hverken mange eller fine klokker. Så har jeg ikke råd til å holde "alle" fire på batteri samtidig Så stort sett har jeg to som går og to som står Men jeg frykter at denne kanskje er for gammel til at den kan fikses. Den er ganske stor, til å være dame gullur. Så vet ikke om det speiler alderen? Og det er gravert inn merker fra rep. eller servicer i flertall. Den har perlemorskive og nydelige siseleringer rundt glasset, som desverre har noen hårsprekker eller riper, men ikke veldig omfattende, for alderen. Mulig den kan være fra rundt 30-tallet. Bor i Østfold. Er mye i Oslo. Og trenger tips til hvem jeg kan forsøke å henvende meg til? (får desværre ikke lastet opp bilde)