Gammel og ny..

Medlem
10. april 2008
Tok et kjapt bilde av begge GMTene sammen..

Til tross for 30 års aldersforskjell, forskjellige metallkombinasjoner og fargesammensetninger - så er det fortsatt den samme, flotte klokken!

IMG_0733.jpg

Herlig syn.:D
To flotte klokker. Jeg blir nesten litt misunnelig når jeg ser sånt, men glad på dine vegne.;)
Kjenner at det har begynt å rykke i Rolex foten.

Aj aj! Det er vakre ur!
Den Root beeren er fantastisk! Spørs om ikke det blir plass til en GMT hos meg etterhvert også!

Dette er sikkert gjennomdiskutert både her og på andre forum, men hva er din mening om Oysterlenke vs Jubilee?

Nice, og på sekundet likt:D
Regner med de blir med på GTG ? Hadde vært fint å kjenne og føle litt før første Rolex- kjøp;)

Liker veldig godt Root-beer´en :)

Men, tror jeg hadde foretrukket Oysterlenke på den :)

Dette med hvilken lenke, er jo en smakssak..

På en Rootbeeren så sitter det en tidsriktig jubileelenke, som jeg ville foretrukket foran en tidsriktig "rived" oysterlenke. På en moderne Rootbeer med safirglass ville jeg nok foretrukket en oysterlenke. Det samme med et sportsur i stål til daglig bruk - selvfølglig med oyster.

På begge Datejustene mine har jeg jubileelenke - da Datejust i mine øyne skal jubilee.

Skulle jeg klinketil med en vintage 1675 etter hvert, så er jeg faktisk vldig usikker på om jeg hadde gått for jubile eller oyster..

Det er så flott å se at noen er opptatt av GMT Master og ikke bare Submariner.
Vakre er de begge to!