Gammelt stål fra Rolex - bare å kaste??

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
Tok meg en pils i går kveld. Kikket litt på noe gammelt ræl.
;)

HK59.jpg

Nei for pokker, dette er ikke mine. :(
Men ta en kikk i denne tråden om dere liker vintage Daytonas++ :D

http://www.network54.com/Hide/Forum/207593
Show us your beloved Daytona.........

hjelpes det hadde vært kjekt med en PN daytona. tror det blir i et annet liv. :)

Dang! Her var det mye snacks.

Jeg er overbevist om at det finnes to-tre COMEX'er liggende i loft eller kjeller hos pensjonerte pioneerdykkere rundt om i landet :eek:

Dang! Her var det mye snacks.

Jeg er overbevist om at det finnes to-tre COMEX'er liggende i loft eller kjeller hos pensjonerte pioneerdykkere rundt om i landet :eek:

Skal sette inne annonse i lokalaviser at jeg kjøper eldre mekaniske dykkerur for "fornuftig" beløp :D

Hadde vært artig å sett om det dukket opp noe!

Huff, håper den er forsikret!

Blir alltid litt nervøs når folk ikke helt har peiling på verdiene de sitter på.. :D

Skal sette inne annonse i lokalaviser at jeg kjøper eldre mekaniske dykkerur for "fornuftig" beløp :D

Hadde vært artig å sett om det dukket opp noe!

;) Austin Kaye har stjålet ideen din, eller omvendt ;) han har besøkt all de skandinaviske landene med gjevne mellomrom
Siden 80 tallet. Annonser med ønskes kjøpt i lokal avisene, å kom å vis frem på hotellet der han bor.
Har visstnok dukket opp litt av vært.

;) Austin Kaye har stjålet ideen din, eller omvendt ;) han har besøkt all de skandinaviske landene med gjevne mellomrom
Siden 80 tallet. Annonser med ønskes kjøpt i lokal avisene, å kom å vis frem på hotellet der han bor.
Har visstnok dukket opp litt av vært.

Jepp, husker annonsen hans.... Betaler minst 25K for en 1655:mrgreen: