Gaver til våre bedrehalvdel

Medlem
3. feb. 2013
Sted
Lillestrøm
Nå nærmer julen seg med stormskritt. De aller fleste av oss har vel allerede kjøpt gaver, noen henger kanskje litt på gjerdet.

Isåfall, hva skal dere kjøpe, eller har dere kjøpt?

I år blir det dette på min bedre halvdel:

getfile.ashx

364724_in_xl.jpg

Greit når de faktisk ønsker seg noe og man bare kan gå å handle det :cool:

Jeg må for guds skyld ikke vise denne tråden for konemor, @Salvesen - du legger lista høyt.
Riktignok har du vel unboxet nytt i det siste og kjøp fører i noen miljøer til motkjøp :mrgreen:

Her er fantasien på null og velkomner også eventuelle forslag og innspill :)
Vurderer til å starte med barnevakt og hotellovernatting&spising i Tigerstaden med anledning fem-års-dag tidlig Januar.
Så må det vel til noe fysisk pakke med, hun har nevnt et ønske om DAB-radio med iPod-dokking. Så det ligger godt ann.
"Ulempene" med det er to,

a) jeg har fanker'n ikke blitt klok på DAB-radiosystemet. Er det riktig forstått at det bruker vanlige frekvenser og du finner både P3 og Klem FM eller hva det måtte være på vanlig måte, bare overføringen som er annerledes. (Satellittradio er vel noe annet?!)

b) vi har begge iPhones i 4-serien og kontakten inn er jo endret fra og med 5-serien. Så en eventuell dokking skulle da by på problemer vid neste telefonoppdatering eller fremtvingen en slik for begge.

Beklager avsporingen som heller kanskje skulle taes i Hi-Fi tråd.

Redigert av en moderator:
Jeg må for guds skyld ikke vise denne tråden for konemor, @Salvesen - du legger lista høyt.
Riktignok har du vel unboxet nytt i det siste og kjøp fører i noen miljøer til motkjøp :mrgreen:

Hehe ja du treffer på den ene der iallefall, klokkene så har vært innom i år har satt sitt spor og må "gjøres oppfor" men det skal sies at hun la lista veldig høyt til min bursdag i sommer. Så jeg "skylder" henne noe fint nå :)

Redigert av en moderator:
Jeg tar også veldig gjerne i mot kreative forslag. Har 24 timer på meg. Hun ønsker seg ingenting, hvilket oversatt betyr at jeg instinktivt burde vite hva hun trenger/begjærer. Samme situasjon i fjor, endte med diamanter, og selv om det blir godt mottatt hadde det vært fint med noe som ikke avslører panikkhandel. :)

Langhelg til storby er jo alltid en sikker vinner som jeg selv har benyttet meg av de siste årene. Det fine er jo at det er en gave til seg selv samtidig. :mrgreen:

I år blir det derimot noe helt annet. Hun har ønsket seg en Crock Pot Slow Cooker, så da blir det det. Gleder meg til mange velsmakende gryter i 2014.

45407.jpg

Dette blir værre og værre for hvert år, nå ha min utkårede funnet ut at hennes Explorer 1 ikke er "kvinnelig" nok og at hun ville bytte med min kjære 1675 Nipple Dial, denne hadde med sin Plexi sikkert holdt 3 uker før total breakdown. For å lette trykket gjorde jeg den blemme å la henne låne min sub 16610LV og si at jeg skal se hva som er mulig å få til...... Og riktig, suben blir på lanken til jeg finner en løsning. Case closed, jeg har handlet en nydelig Y serie GMT med sort bezel og sitter igjen med en Explorer og regningen.

Hvis dette ikke er en innertier må jeg påberope meg Posttreumatisk Stressyndrom fra tidligere tider og virkelig ødelegge julestemningen for flere enn meg selv.

Moralen er- hold kjærringene unna klokkeboksen.
Tom

Etter å ha fått ymse diamantringer de siste årene, samt et tennisarmbånd fullsatt med diamanter som morgengave i sommer ymtet kona frempå at hun nå bare manglet "litt bling" i ørene.

Dermed blir det blir det en-stens diamantøredobber under treet hos oss.

Siden jeg står ovenfor denne problematikken for første gang i år og hun hadde bursdag 6. desember så ble det kjede med diamant til bursdag og reise til jul. Ser at flere har gått for reise, så da håper jeg det er et safe valg. Dessuten får jo jeg noe ut av det også :)

Har lagt igjen litt kr hos LV i Akersgata, blir en Alma veske og et LV Shawl (sjal). I tillegg ble det et øredobber med diamanter tidligere i høst. Har vært et hektisk år med mye forandring, så det er hyggelig kunne gjøre stas på henne.

Det er godt over det jeg har pleid å bruke på julegaver.

Dette er flaut, men jeg husker faktisk ikke hva jeg har kjøpt. Er innpakket og klart, men ikke pokker om jeg kommer på hva det var

Langhelg til storby er jo alltid en sikker vinner som jeg selv har benyttet meg av de siste årene. Det fine er jo at det er en gave til seg selv samtidig. :mrgreen:

Super gave. Husk bare at det må være to billetter + lommepenger til henne. Og den andre billetten skal hun selvsagt få gi til en venninne. Dobbelbonus. Hun blir glad og du får en langhelg - eller helst et par uker, som jeg pleier å kjøpe - helt alene. I tillegg får du selvsagt lov til å dra på "ensamtur" eller guttetur når og hvor du måtte ønske.

I år drar hun til Kypros - eller var det Kreta, det husker jeg ikke. Jeg drar på "ensamtur" til NYC på Redbar-gtg med Craniotes og gutta + en MC-tur eller to til sommeren.

Her i huset var det totalrenovering av badet i sommer, så vi har blitt enige om ikke å gi hverandre julegaver i år. Jeg er bare litt usikker på om det betyr at det bare er jeg som ikke skal få... :confused:

Hun får det hun ønsker seg. Smykker. Og så får hun det hun trenger. Joggesko.

Kan bli dårlig stemning om du formulerer det slik på julekvelden;)

Her lurer jeg på om det legges opp felle... Hun vil ikke ha noe til jul, men heller dobbel bursdagsgave i februar... Hm...