Gavetips til madammen

Medlem
25. des. 2011
Sted
Fredrikstad
Kona fyller 30, hva skal jeg gi henne?

Har gitt henne tidligere:
Klokke (Omega Aqua terra med diamanter på skive og bezel)
Ringer
Armbånd
Smykker
Øredobber
Mulberry(Vesker, sminkepung, lommebok og weekendbag)

Vurderer å kjøpe en kitchenaid bakemaskin. Noen andre forslag?

Ringer
Armbånd
Smykker
Øredobber

Jeg kjøpte kichenaid maskin til min samboer nå til jul, hun ble kjempe happy! Men om kona di ikke er særlig glad i å bake er det vell en dårlig ide da hun kan missforstå :cool:

Hva med en tur til en plass hun alltid har hatt lyst til å dra? Tok med samboer til Paris på hennes bursdag i år, hun hadde mast om Paris i en halv evighet. Hun fikk ikke vite noe før vi sjekket inn på flyplassen. Falt veldig i smak og kan absolutt anbefales(I tillegg får du en ferie selv også! Evt, fri om du sender henne med en veninne WIN WIN:cool:)

Kanskje en langhelg i Paris, Roma eller lignende? Noe som er litt annerledes enn hardware. Du vet hvordan kvinnfolka er, følelser, lage minner sammen og sånt. Oss er det annerledes med, bare gi oss en Rolex eller AP og et kyss på kinnet, så er vi fornøyd:)

Kanskje en langhelg i Paris, Roma eller lignende? Noe som er litt annerledes enn hardware. Du vet hvordan kvinnfolka er, følelser, lage minner sammen og sånt. Oss er det annerledes med, bare gi oss en Rolex eller AP og et kyss på kinnet, så er vi fornøyd:)

Da hadde jeg blitt svært fornøyd!!

Enig, langweekend er nok det som har funket best for meg. Barca, Roma, London, Paris eller spatur.

Da hadde jeg blitt svært fornøyd!!

Enig, langweekend er nok det som har funket best for meg. Barca, Roma, London, Paris eller spatur.

Også enig, og spe på med besøk på en Michelin restaurant samtidig. Det er flust av dem når du kommer ut av Norge, og de behøver ikke koste skjorta. Finnes gode guider på nettet.

Ringer
Armbånd
Smykker
Øredobber

Ut av egen erfaring/lærdom så tror jeg at gir man av sin tid, og ikke bare ting- da feires mange bursdager sammen.. La henne pakke weekendbagen, og og kos dere et par dager!

Takk for tips. Reise er noe jeg gjerne skulle ha gjort. Utfordringen er at hun har termin med barn nr 2 4 dager etter sin bursdag.

Kjøpte en KitchenAid i går. (Ja, hun har sagt at hun ønsker seg det :) )

Flere forslag? Så forøvrig på glossybox.no som en liten ting ved siden av, artig konsept.

Et fint speilløst systemkamera slik at hun kan ta fine bilder av bla det nye barnet :) Min samboer satt ihvertfall veldig stor pris på det da hun synes speilrefleksen blir for stor og upraktisk. Jeg kjøpte Canon Eos M og har ikke angret et sekund :) Event gavekort på spa. Dette er sikkerstikk uansett.
Min samboer fikk Kitchen Aid for noen bursdager siden. Og det er to ting som jeg kjøpte i tillegg som hun ikke klarer seg uten og det er ekstra glassbolle til maskinen og vispen med silikonkant.

Redigert: