Gentlemantråden.

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Dette forumet yrer av gentlemen.
Tenkte derfor det kunne være hyggelig, lærerrikt og underholdende med en tråd som tar for seg skikk og bruk, kotyme og andre gentlemen-aktige ting.
Både i form av rene regler og fakta, og gjerne spørsmål og svar når man kommer opp i situasjoner der man lurer på hva som er god kotyme.

Her er mitt lille bidrag;

543077b0-76e4-6648.jpg

Meget bra, E!

Her er mitt lille grafiske bidrag. En som virkelig setter pris på dette her er ihvertfall et stykke på vei til å være en ekte gentleman når det gjelder preferanser, og slikt henger gjerne sammen :)

IMG_0484.jpg

Meget bra, E!

Her er mitt lille grafiske bidrag. En som virkelig setter pris på dette her er ihvertfall et stykke på vei til å være en ekte gentleman når det gjelder preferanser, og slikt henger gjerne sammen :)

IMG_0484.jpg

Min egen erfaring er merkelig nok at dette stoffet tar meg lenger og lenger bort fra gentlemanaktig framferd :confused:

Når man har så kraftige gentleman-aner som deg er det greit for resterende menn at du drikker deg ned på et mer menneskelig nivå;)

Stikkordet er moderasjon, helst praktisert som i drikkens hjemland: "Moderation sir, aye, moderation is my rule. Nine or ten is reasonable refreshment, but after that it’s apt to degenerate into drinking."

Flott guide lengre opp. Skulle hatt det bildet i større og klistra på veggen til en del bekjente. Spesielt dette med hvordan en dress skal sitte, det er det nok ikke mange som kan. Senest så jeg Carew på em studio med en alt for trang jakke som i tillegg var knept helt ned!

Flott guide lengre opp. Skulle hatt det bildet i større og klistra på veggen til en del bekjente. Spesielt dette med hvordan en dress skal sitte, det er det nok ikke mange som kan. Senest så jeg Carew på em studio med en alt for trang jakke som i tillegg var knept helt ned!

4hxyu.png

g1sGp.png