GETAT (www.siswatch727.com)

S

Slettet bruker 1645

Guest
Noen som har handlet derfra før!? Ser det er linket til den siden fra flere kjente klokke sider men, greit å høre med folka her! :)

www.siswatch727.com

STYR UNNA!!!

Kinesiske jallaverk som svinger 10-15 minutt avvik i døgnet. Byggekvalitet er verre en thai kopier. Du vil angre deg ihjel.

STYR UNNA!!!

Kinesiske jallaverk som svinger 10-15 minutt avvik i døgnet. Byggekvalitet er verre en thai kopier. Du vil angre deg ihjel.

Har du hatt en slik klokke?

Har leste flere reviews på klokker fra dem.. Ihvertfall når det kommer til pris vs kvalitet så er det vel nesten bare skryt..

Disse er vell identiske til replica urene bortsett fra inngraveringene av panerai logoer og lignende?

Noen av de er vel ganske så like ja, det er jo homage av Panerai, å Panerai som vi kjenner til i dag har jo heller ingen tilknytning til de gamle Panerai klokkene, de har jo bare kjøpt navnet.. =)

Har du hatt en slik klokke?

Har leste flere reviews på klokker fra dem.. Ihvertfall når det kommer til pris vs kvalitet så er det vel nesten bare skryt..

Ja, jeg bestilte to stk når jeg var helt fersk i gamet. Begge havnet i bosset etter en uke. Vil heller anbefale å bruke klokken på mobilen enn å strappe dette søppelet rundt handa.

Ja, jeg bestilte to stk når jeg var helt fersk i gamet. Begge havnet i bosset etter en uke. Vil heller anbefale å bruke klokken på mobilen enn å strappe dette søppelet rundt handa.

Hmmmm, æsj da! Rart de har fått så bra Reviews da! :(
Jeg som håpet på litt billig fun :D

Dette er vel det man kan kalle gråsoneur, de stjeler skamløst design, mye regelrett patentstjeling uten at man helt kan kalle det replica. Kvaliteten er faktisk ikke så dårlig i forhold til prisen. Jeg kjøpte en Marina Militare for å sjekke størrelsen på en Panerai før kjøp. Var faktisk den enkleste måten når man ikke har en AD i byen. Uret gikk temmelig presist, +3-4 sekunder om dagen. Urverkene er vel hack and slash varianter av ETA, ettersom patentrettighetene på ETA har gått ut på dato? Har hvertfall lest det en plass. Disse urene vil aldri gi noen langvarig godfølelse, de er hva de er, men i mine øyne er det noe helt annet enn replica-bransjen. Noen her inne vil absolutt sidestille disse urene med replicas, men jeg tenker det er litt opp til en hver å vurdere. Det er hvertfall ingen Rolex-kroner eller Panerai-logoer å spore.

Jeg brukte http://www.manbushijie.com/ og klokken ble raskt levert. Vet at mange på WUS også bestiller derfra, og siden holder seg vel akkurat flytende i forhold til at den ikke kan bli stengt ned av de sveitsike manufakturene, vil uansett tro at bransjen er mer interessert i å stenge ned rene replica-sider. De kan vel få et problem med den patenterte kronelåsen til Panerai, men det har vel enda ikke hent noe der...

Gjorde som du Guybrush og bestilte noe som ligner veldig på noe annet.
Såg meg om etter upmarket hommages til subben og så en del på Orient Mako / Mako XL og den veldig Sub-lignende 2ER00002D0. (Mako XL med kermit-bezel og Planet Ocean-oransje er svært kule men usikker på om jeg kan ha noe større enn Orange Monster)

Kom til at Orienten hadde for stor logo og for en ikke-WIS/ikke-klokke intressert så er klinger ikke Orient særlig godt, kan hende jeg banner i kirka her men endte opp med å bestille en 40mm Sub-look-a-like uten navn på skiva.

-to be continued.

Link:
http://www.manbushijie.com/productshow-317-6.html

Jeg har tenkt litt på Orienten du nevner over og kommet til at en slik står på ønskelisten som sommerbeater...

Se her er den tråden igjen ja.. Jeg venter fortsatt på 2 klokker kjøpt herfra! :S

Jeg har tenkt litt på Orienten du nevner over og kommet til at en slik står på ønskelisten som sommerbeater...

Tenker du da på 2ER00002D0? Måtte søke opp denne og ser at den har blitt etterfult av en nyere variant med safirglass. Jeg tror jeg ville gått for den nye selv om jeg egentlig liker printen langt bedre på den gamle skiven. Dette pga at mitt største ankepunkt med den originale Orient Mako (som jeg hadde to av på et tidspunkt) var at mineralglasset ble flekkete før pussekluten rakk å snu seg. Jeg har ikke opplevd dette problemet i samme grad på andre klokker uten safir.

Har nå fått begge klokkene fra Getat, å jeg kan ikke fatte å begripe at du får så mye klokke for pengene??

Sitter Seagull Unitas 6497 i begge klokkene, å dem går nå i følge min Casio klokke i boksen ikke mer enn 1min feil i løpet av et døgn, mulig jeg var heldig med mine to klokker, men dem må har vært justert bra før jeg fikk dem. (ikke så lett å sjekke med den lille sekund viseren.)

Verkene er jo dekorerte også, så dem ser nå veldig så bra ut for prisen syntes jeg. Skal legge ut noen bilder når jeg får tatt noen, har gått med disse to klokkene i 2 uker, å er fortsatt veldig fornøyd. =)

Blir kanskje noen flere klokker derfra om jeg får tatt liv av dem to jeg har nå =)

Så konklusjonen er, disse ga meg mye mer feelgood enn mye av det andre jeg har hatt i boksen min, ikke noe for puristene så klart, men jeg er nå fornøyd! =)