Selger min Girard Perregaux Laureato, 38 mm. Kommer med lenke og blå skive. Mye klokke for pengene, og en sjelden smak av haute horologie i denne prisklassen. Imponerende finish, og ligger svært godt på armen med lav høyde. behagelig lenke, har hørt noen beskrive den som liquid metal on the wrist, og det er en treffende sammenligning. GP er en respektabel og ærverdig klokkeprodusent som har produsert kvalitet siden 1791, men som kanskje ikke har vært like dyktige på markedsføring som som de mer kjente konkurrentene. Laureato ble først lansert i 1975, men ble relansert i 2016.
Spillet i den clause de Paris- mønstrede skiva er fantastisk, og uttrykket endrer seg med lyset. Klokka går utrolig presist og det er fint innsyn til 3300-verket som er produsert inhouse. Med skrukrone og vanntett til 100 meter, kan klokka kan brukes til det meste. Den er både tøff og pen, kanskje den mest allsidige klokka jeg har hatt.
Lenke til anmeldelse i Hodinkee.
Jeg kjøpte den i mars 2020 av Thune i Stortingsgaten. Kosta 106k ny, jeg ønsker 75k, men er åpen for bytteforslag og bud. Har mange gode referenser. Kan sendes mot forskuddsbetaling eller overleveres et sted på strekningen Toten - Oslo.
Spillet i den clause de Paris- mønstrede skiva er fantastisk, og uttrykket endrer seg med lyset. Klokka går utrolig presist og det er fint innsyn til 3300-verket som er produsert inhouse. Med skrukrone og vanntett til 100 meter, kan klokka kan brukes til det meste. Den er både tøff og pen, kanskje den mest allsidige klokka jeg har hatt.
Lenke til anmeldelse i Hodinkee.
Jeg kjøpte den i mars 2020 av Thune i Stortingsgaten. Kosta 106k ny, jeg ønsker 75k, men er åpen for bytteforslag og bud. Har mange gode referenser. Kan sendes mot forskuddsbetaling eller overleveres et sted på strekningen Toten - Oslo.