Gjeldende prisliste pr. 12.06.12

J

jayeff

Guest
Her er gjeldende prisliste for Rolex. Ny prisliste kommer nok like over sommeren, da denne ikke inneholder de nye modellene som ble presentert på Basel.

side1.jpg

side2.jpg

side3.jpg

side4.jpg

side5.jpg

side6.jpg

side7.jpg

side8.jpg

side9.jpg

side11.jpg

side12.jpg

side13.jpg

side14.jpg

side15.jpg

side16.jpg

side17.jpg

side18.jpg

side19.jpg

side20.jpg

side21.jpg

side22.jpg

side23.jpg

side24.jpg

side25.jpg

side26.jpg

side27.jpg

side28.jpg

side29.jpg

side30.jpg

side31.jpg

side32.jpg

side33.jpg
 
Takk for innsatsen Jayeff!
Ikke det at jeg går i kjøpstanker, men her får jeg sort på kvitt hvor langt unna kjøpstanker jeg er :)
 
Ting har tydeligvis endret seg en del, jeg kjøpte en daytona i stål ny i 2003 å ga rett over 50 000 kr for den. Hadde den i ca 6 mnd solgte den igjen for 50 000kr. (noe som tok 2 dager). Nå ser jeg at daytonaen i stål ligger på rett under 80 000 ny. Men ser at brukt prisen gjerne ligger fremdeles rundt rundt 50 000kr. Vil tør å påstå at så lenge du kan få en relativt ny daytona for rundt 50000kr i dag er det et røverkjøp med tanke på at du må over 40000 for f.eks for nye type submarineren. Bare en liten tanke..
 
Takk som deler Jayeff:)

Enig med at det er et godt kjøp med daytona pent brukt nå, det har vel noe med etterspørselen å gjøre, sub-c faller nesten ikke i verdi siden den er så populær. I det store utland er vel daytona mer populær enn på berget her, og der er det vel noe mindre gap mellom ny og bruktpriser mener jeg å ha observert!
 
Har nå mottatt den aller nyeste prislisten fra Rolex. Skanner den inn i morgen, og legger ut her :)