Gladnyhet for Swatch Group.

Godt å høre at det går bra for dem, at industrien vokser er jo bare flott for oss alle. Rolex nådde vel også en milepæl i 2012 hvor de toppet en merkevareliste om jeg ikke husker feil. :)

Bra! Fint at det går så bra med denne industrien om dagen, det slår forhåpentligvis ut i nye modeller og konkurranse som vi klokkeidioter kan dra nytte av:)

Hvis det bare kunne bli flere inhouse verk nå da!Jeg liker den jobben Breitling har gjort med chronomaten sin, og sette in b01 in-house verk. omega har også kommet veldig godt igang med in-house, men det er fortsatt mange av swatch "medlemene" som jeg syntes burde komme med dette. Dog skjønner tissot da det kommer til f.eks visodaten. At de heller vil bruke 2836-2 for å spare inn på pengene er forstålig

Breitling burde komme med et ikke-chronograf verk til f.eks superocean modellene. Da har de dekket en stor del av modellene sine! :D

Breitling er jo ikke en del av Swatch Group:confused: Breguet, Blancpain, Glashütte Original og Omega - Swatch ligger ikke akkurat på latsiden hva angår inhouse. Til de rimelige merkene har de jo kjøpt ETA av en grunn;)