Godt å høre at det går bra for dem, at industrien vokser er jo bare flott for oss alle. Rolex nådde vel også en milepæl i 2012 hvor de toppet en merkevareliste om jeg ikke husker feil.
Bra! Fint at det går så bra med denne industrien om dagen, det slår forhåpentligvis ut i nye modeller og konkurranse som vi klokkeidioter kan dra nytte av
Hvis det bare kunne bli flere inhouse verk nå da!Jeg liker den jobben Breitling har gjort med chronomaten sin, og sette in b01 in-house verk. omega har også kommet veldig godt igang med in-house, men det er fortsatt mange av swatch "medlemene" som jeg syntes burde komme med dette. Dog skjønner tissot da det kommer til f.eks visodaten. At de heller vil bruke 2836-2 for å spare inn på pengene er forstålig
Breitling burde komme med et ikke-chronograf verk til f.eks superocean modellene. Da har de dekket en stor del av modellene sine!
Breitling er jo ikke en del av Swatch Group Breguet, Blancpain, Glashütte Original og Omega - Swatch ligger ikke akkurat på latsiden hva angår inhouse. Til de rimelige merkene har de jo kjøpt ETA av en grunn