Har alltid ledd litt av de som skal 'unnskylde' hvorfor de selger klokkene sine.
Blir for dumt
Så her er min 'unnskyldning'
Har (faktisk) en klokke i bestilling som lander tidligere en beregnet ser det ut til.
Og for og opprettholde min plan om og kun ha 3 klokker av en hvis verdi, burde denne ut nå.
Det er en 2022 mod. Glashütte Originale Sixties Panorama Date.
Litt info:
-42mm
-30m wr
-12.4mm høy
-kaliber 39-47 inhouse
-Domed glass
-Louisiana Alligator skinnrem.
-Moms kvittering følger med.
Nypris på denne er kr 87,000.
Min klokke kommer fra utlandet, og garantikort er ikke utfylt med forhandler. Sikker solgt av ikke-ad-butikk, der kutyme er og ikke fylle ut garantikort.
Jeg er ikke første eier.
Klokken fremstår nærmest i nystand, kun med milde hairlines.
Nei tenkte og legge meg på 55K her inne for denne strøkne klokka fra februar i år 2022.
Dette skulle være en ok pris mtp. ch24 der de ligger fra 68-77k før moms/hvit skive/2022
Kan vurdere lettomsettelige klokker i innbytte for og gjøre handelen enkel og smidig for deg.
Denne kom i innbytte for en høyere sum en salgspris, så ingen investorpåslag her altså
Godt Valg Ønskes Deg
Blir for dumt
Så her er min 'unnskyldning'
Har (faktisk) en klokke i bestilling som lander tidligere en beregnet ser det ut til.
Og for og opprettholde min plan om og kun ha 3 klokker av en hvis verdi, burde denne ut nå.
Det er en 2022 mod. Glashütte Originale Sixties Panorama Date.
Litt info:
-42mm
-30m wr
-12.4mm høy
-kaliber 39-47 inhouse
-Domed glass
-Louisiana Alligator skinnrem.
-Moms kvittering følger med.
Nypris på denne er kr 87,000.
Min klokke kommer fra utlandet, og garantikort er ikke utfylt med forhandler. Sikker solgt av ikke-ad-butikk, der kutyme er og ikke fylle ut garantikort.
Jeg er ikke første eier.
Klokken fremstår nærmest i nystand, kun med milde hairlines.
Nei tenkte og legge meg på 55K her inne for denne strøkne klokka fra februar i år 2022.
Dette skulle være en ok pris mtp. ch24 der de ligger fra 68-77k før moms/hvit skive/2022
Kan vurdere lettomsettelige klokker i innbytte for og gjøre handelen enkel og smidig for deg.
Denne kom i innbytte for en høyere sum en salgspris, så ingen investorpåslag her altså
Godt Valg Ønskes Deg