Glashütte Sport Evolution GMT

Medlem
15. mars 2009
Sted
Asker
En GMT manglet, og jeg fikk mange gode tips i GMT-tråden min.

Selv om jeg har sett og lest om denne tidligere var den utenfor radaren min i denne runden. Takk Sponon for "tipset".

Jeg må innrømme at jeg hadde bestemt meg for en klokke på lenke, men lenken på denne var virkelig ikke min smak når jeg fikk tatt den i nærmere øyesyn. Remmen derimot var griselekker, og når det var kjærlighet ved første blikk klarte jeg ikke mostå den, på tross av at det ble klokke på rem.

Det skal sies at det ikke var så enkelt å få tak i den, og jeg var bestemt på å reise hjem med en 116710 (jada, jeg vet at jeg har hatt noen mot-argumenter, men det er også en skikkelig fet klokke!), men når anledningen bød seg var valget enkelt.

Klokken:
08545a3c.jpg

Skikkelig tysk kvalitet! Finishen er utrolig bra, likeså den opplevde kvaliteten. Trykkerne styrer timeviseren (den ene frem, den andre tilbake), mens den tynne time-/GMTviseren styres med kronen. Toveis bezel.

Klokken er 42mm, men kjennes litt større. Mye på grunn av høyden på kassen. Skiven er fantastisk, og jeg kan virkelig godt like de røde detaljene. Og at det er glass på baksiden skjemmer på ingen måte klokken, da urverket er god underholdning i seg selv.

e8551f02.jpg

Tror jeg har funnet en GMT-keeper!

Grattis med en meget tøff klokke!!
Må være stas å ikke ha noe som 'alle' andre har også (ref:Rolex).

Gratulerer med et fantastisk ur! Klokken klarer i mine øyne noe ikke mange gjør, drar i land både det å se stilig og røff ut på samme tid :)

skikkelig rå match med den reimen, vet ikke så mye om glashutte annet enn at det er
et av de virkelige toppmerkene
et ur jeg personlig kunne tenkt meg veldig mye
grattis med fantastisk flott ur

Oj oj oj.
Grattis!
Enda en kongeklokke.:eek: :D
Når det gjelder bakside er det vel få som slår GO.
Likte spesielt godt detaljen med logo på sekundviseren.

Wow, den var rå. Kunne du lagt ut et sammenlignings bilde sammen
med en annen klokke? Var og tittet på noen Glashütte`r i Stockholm
i sommer og de var forbausende små. Men denne tror jeg er ideell
størrelse:)

Åherregud så stilig Mogens!! Glashutte har 2. plassen på grail listen min..! Dritlekkert ur du har fått deg!

Oj oj, meget pent Mogens!

Grattis med superklokke, den der er skikkelig lekker! Det er jo, som noen andre her også sier, slik med Glashütte Original at baksidene gjerne er små kunstverk i seg selv - denne er tydeligvis ikke noe unntak. Ikke mange som lager så pene verk som GO, gitt.

Jaja, da kom den i boks da....jeg synes den er helt vannvittig lekker og som du sier: finishen er utrolig. Topp merke, fet klokke, stilige detlajer og et fantastisk urverk. Kunne ikke vært bedre OG kunne ikke vært på annet den fantastiske fete remmen. Det var den jeg kopierte og satte på min JLC uten så mye hell....

GRATTIS, gleder meg til å se den.

PS! Er vannvittig misunnelig på samlingen din nå...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Klokken skal få et godt liv med tilstrekkelig med windertid, avbrutt av sporadiske turer til andre tidssoner. Kan nok hende at den får litt hverdagsbruk fra tid til annen også:p

Grattis Mogens!

Det der er en usedvanlig vakker GO - og ikke minst kombinasjonen du har iført din versjon.
Veldig hyggelig å få nytt medlem i "GO-familien"!
;)