Selges/byttes Glashutte Panomatic Counter XL- Siste bump:)

Medlem
22. feb. 2014
Sted
Oslo
Vurderer å selge denne fantastiske Glashutte klokken, da jeg synes den blir litt for stor.

Dette er en Glashutte Panomatic counter XL.

Den har en design med særpreg som hvertfall jeg har veldig sansen for. Dette er en nydelig klokke.

Selv om den har en diameter på ca 44 mm og høyde på ca 16 mm er den grei å ha på håndleddet, men det er jo så klart en solid størrelse på klokken.

Dette er et utrolig spennende urverk. I tillegg til selve urverket, er det innebygget en tellefunskjon som fungerer helt uavhengig av urverket.

Legger ved link med gjennomgang av klokken, samt en video som viser urverket:

http://www.timezone.com/2014/02/08/review-glashutte-original-panomatic-counter-xl-by-kevin-goodman/

På Tidemann sier de at det går en stund mellom hver gang de får inn denne klokken, så det er ikke hver dag den kommer for salg.

Når jeg har søkt på nettet, virker det som dette kan stemme, da det ikke er mange slike klokker som ligger til salg brukt

Når Tidemann har den inne, koster klokken kr 179 000.

Denne klokken er i veldig bra stand(har prøvd å få vist dette på bildene) og ble tatt ut av butikk i april 2014.

Bokser og garantipapirer følger med.

Setter en pris på kr 110 000, men vil vurdere fornuftige bud.

Er i første omgang ute etter salg, men det er lov å komme med bytteforslag, kanskje det er noe som frister.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: FaensOldemor
Setter ned prisen på ny for å se om det er noen her på tidssonen som slår til før jeg prøver lykken i det store utland:D

Ny pris: Kr 100 000

Siste bump og prisnedgang før den trekkes.

Kr 90 000

Med tanke på pågangen så langt tror jeg ikke det er så mange som mister nattesøvnen over det, men uansett greit å informere om:)