Global gravering

Vakkert!

Skal man først ha et ur med personlig preg og sin egen "signatur", så kunne det ikke bli bedre enn dette.
Den Rolex´en tror jeg reflekterer deg på en utmerket måte!

Spenstig gjort, men samtidig meget vakkert!
:cool:

Fantastisk!!! Jeg er ingen fan av modding, men personalisering som dette må jeg si er utrolig stilig. Gir klokken det lille ekstra. Jeg er også spent på prisen, men jeg er ganske sikker på at prisen målt i kroner og øre ikke kan måle seg med prisen på ventetiden. 6 mnd uten klokke er jo galskap.

La nå mannen holde nivået på sin galskap for seg selv. Pris er uansett irrelevant, det er idéen og det å gjøre det som er fantastisk og underholdende. Ikke nøyaktig hva som ble betalt for galskapen. ;)

La nå mannen holde nivået på sin galskap for seg selv. Pris er uansett irrelevant, det er idéen og det å gjøre det som er fantastisk og underholdende. Ikke nøyaktig hva som ble betalt for galskapen. ;)

Gledesdreper :p

Her vises det en ekte kjærlighet til et bestemt ur... Utrolig flott arbeide!
Gratulerer JoLu! :D

Ikke ofte jeg har sett noe slikt her på berget.

Synes nesten ikke "modding" passer her...

Da det ofte gir en negativ klang (i mine ører). Jeg vil heller overhodet ikke tenke tanken at dette svekker urets verdi. Dette er ikke en antikk gjenstand som har blitt vandalisert, men rett og slett et bruksur, som har fått en lekker og personlig gravering "fra han til .... han" (sannsynligvis ville en gravering fra HUN til han blitt HØYANG speilvendt i pannen, hvis pris på dette arbeidet kom frem...).

Når man forstår hva dette er, vil det - tror jeg, kanskje gjøre uret mer ettertraktet. Men hvilken rolle spiller vel det. Dette er vel herved den ultimate keeper.

Veldig stilig IMO

(sannsynligvis ville en gravering fra HUN til han blitt HØYANG speilvendt i pannen, hvis pris på dette arbeidet kom frem...)

:D

Jeg er nok ikke den eneste som ville gått rundt med stekepanneavtrykk i skallen, om denne hobbyens fulle og hele omfang kom for en dag...;)

Takk for alle kommentarer, jeg er godt fornøyd (og ferdig med alle skjønnhetsoperasjoner nå).

Nesten 10-årsjubileum, men det er vel denne som nettopp ble lagt ut på Finn? Husker jeg leste tråden her for leeeeeenge siden, og tenkte at det var en råkul gravering.

• Liker
Reaksjoner: UJU