Solgt Glycine Airman Sphair 17 *Prisbump*

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
UR
Glycine Airman 17 Sphair

SPESIFIKASJONER
Verk: Mekanisk (automatisk).
Kassediameter: 46 mm uten krone (oppleves dog noe mindre med krone "klokken 4")
Kassetykkelse: 11mm (fra interwebben)
Verk: Caliber No GL 293
Avstand mellom lugs: 24 mm
WR: 20 ATM / 200m
Tidssoner: totalt tre tidssoner kan vises, 24h-viseren kan stilles uavhengig av timeviseren og 24h-bezel kan roteres for å indikere enda en tidsson

ALDER OG HISTORIKK
Uret er kjøpt i ubrukt stand, jeg fjernet plasten i månedsskiftet mai/juni nå og den er alltså strøken.
Jeg har ikke kunnet fastsette produksjonsdato men med tanke på at den ble introdusert for verden først på Basel 2013 så har den maksimalt stått i boksen sin tre år.

TEKNISK/KOSMETISK TILSTAND
Se over, tatt i bruk for første gang nå for en uke siden og to-tre dager på armen.

PRISANTYDNING OG OPPGJØR
9999,- (12999,-)
da spanderer jeg Norgespakke (Sporbar).
TS-standard mht. oppgjør, dvs. forskuddsbetaling eller fysisk handel.

Uret og selgeren befinner seg forøvrig på Kolbotn utenfor Oslo og F2F velkomnes.

Bytter, jeg ser helst for meg salg, men en strøken Seiko MM300 eller annet gøy i samme prisklasse vurderes

REFERANSER
Jeg har opparbeidet meg et så pass høyt postcount at jeg nødig vil la en dårlig handel tvinge meg å samle ny postcount under annet navn. Et søk i tråden vil også gi Good Guy-referanser fra tidligere handler.

BÆREREDSKAPER OG ANNET
Det er et voksent ur med Ø46, den kom på sort OEM skinnreim med Glycine-buckle som er ubrukt.
Medfølger gjør også en Heroic18 brun skinn-NATO som er brukt, en så og si ubrukt Heroic18* skinnreim og 3 NATO (bond, sort og beige)

*Med produktnavn: Crazy Horse Leather with ecru X-style stitching with Poseidon brushed buckle

BOKS OG PAPIRER
Boks og ustemplet kort og instruksjoner medfølger

MINE BILDER
DSC_0975.JPG
DSC_0977.JPG
DSC_0985.JPG
DSC_0987.JPG
DSC_1141.JPG
IMG_20160601_083607.jpg

DSC_1144-02.jpeg

Redigert:
  • Liker