Glycine Combat SUB in2watches.com world exclusive edition

Bjorn

Støttemedlem
Medlem
16. mars 2011
Sted
Bærum
Har denne vært omtalt på sonen?

7301272270_42774ee0ea_c.jpg

glcomsubin2w.jpg

Er i ferd med å bli klar til bestilling så vidt jeg kan se, og ligger an til å koste rundt €800! Sjekk her.

Tror jeg ikke, men jeg har kikket en del på den og synes den er meget kul:) Kunne godt tenkt meg en sånn egentlig, så vis du kjøper den kan du sende meg en PM når du er lei:p

Tror jeg ikke, men jeg har kikket en del på den og synes den er meget kul:) Kunne godt tenkt meg en sånn egentlig, så vis du kjøper den kan du sende meg en PM når du er lei:p

He he, jeg er ikke i dykkerfase for tiden, men denne var fristende. Står nok over likevel, har gjort for mange innkjøp i juli. :cool:

Har kikket veldig mye på den faktisk, venter på å høre fra Gerard om hvor mange som blir produsert/bestillingsmulighet. Vi får se, det frister ihvertfall :)

Fine fargekombinasjoner, likte den spesielt godt på skinnreima som vist på bildet her i tråden. Usikker på om den kledde rosegull- eller stål-bezel best, heller kanskje mot sistnevnte.

Kanskje allment kjent men Urmaker Soleim i Rådhusgata steinkast unna Stortigebt har mye Glycine i butikk og ref førstesiden her tidssonen.no er de på net her til lands med.

Absolutt et kult ur!
Usikker på om den står på egne ben eller går i gruppen sub-hommage, men livets rett har de absolutt :)
Liker farvekombon som vist her best ... idag

Er det gjort andre endringer eller er det bare fargene som er endret?

Bare å lese på in2watches.com det:p Hehe, neida, er vel ingen forandringer utenom skive, visere og bezel kombinasjon. I tillegg får man vel med to remmer, skinnremmen og en gummirem, slik at klokken kan brukes både på land og i vann:)