gmt master 2 stål/gull med grønn skive?

:confused:ser det ligger en klokke på finn med grønn skive sier selger. klokken er fra 2008. trodde det var bare helgull som har kommet med grønn skive jeg. noe som vet dette sikkert? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28234182

116713 har aldri blitt solgt med grønn skive, så det er i beste fall snakk om et skivebytte. Det går rykter om at det har vært laget en 116713 med grønn skive, men disse har aldri vært for salg i butikker.

Alltid skeptisk til annonser hvor selger ikke har bilde av den faktiske klokken, samt skriver modellnr. feil...

takk for svar.enig med deg.det er noe som skurrer med annonsen.feilskriving og ikke bilde,

takk for svar.enig med deg.det er noe som skurrer med annonsen.feilskriving og ikke bilde,

Har vært i kontakt med selger tidligere. Det dreier seg om en original stål/gull hvor han har fått byttet skive til grønn siden han har gode kontakter hos urmaker i byen. Fikk ikke inntrykk av at det var noe merkelig med denne...

Må da bli litt merkelig med både grønn skive og gmt viser....?

Grønn skive på stål/gull gmt er ikke noe problem å sette inn meg bekjent. Mistenker at det følger visere med skiven også, slik at man får gull gmt-viser :)

Jeg synes btw den grønne skiven er rålekker!

hva med pris? er det en ok pris hvis klokken er pen,liker den grønne skiva godt jeg også

snakket med selger. byttet skive hos bjerke og visere også skiftet.bjerke beholdt den svarte skiva. er det normalt?

snakket med selger. byttet skive hos bjerke og visere også skiftet.bjerke beholdt den svarte skiva. er det normalt?

Dette hadde jeg ikke trodd om Bjerke. Har jo hørt så mye om hvor strenge de er på selv bytte av GMT bezel. Hmmm, så nei, dette høres ikke normalt ut.

Det kan godt hende at Bjerke tok den Orginale skiven i bytte. Tror ikke det er så unormalt nei.

Hvis klokken er i ok stand er det ikke noe i veien med prisen heller, siden du spurte!

Dette hadde jeg ikke trodd om Bjerke. Har jo hørt så mye om hvor strenge de er på selv bytte av GMT bezel. Hmmm, så nei, dette høres ikke normalt ut.

Det kan godt hende at Bjerke tok den Orginale skiven i bytte. Tror ikke det er så unormalt nei.

Er man god nok kunde så tror jeg det meste lar seg gjøre. Slik er det overalt.