Go' klokka på finn!

Dette er etter min mening et av de mest klassiske IWC urene, lillebroren til Big Pilot til en fornuftig pris. Dog et modifisert ETA sitter inni, men et umiskjennelig ur som ikke ofte er og finne brukt :)

Enig, Auto. klassiker.
Men prisen er etter min mening for høy!

Det tusser av disse i annenhåndsmarkedet for priser tilsvarende 12-15000.
Og jeg kunne godt tenkt meg en...:cool:

Meget pent! Men kan noen fortelle Joel at det ikke er en Spitfire? Enig mht pris.

Jeg skulle liksom bare sjekke litt på Finn.no med Iphonen min etter at gjestene hadde gått på lørdag kveld - en kjapp SMS til Jonny - også var jeg eier av denne..:roll:

Pga. endel god rødvin før, under og etter middag tenkte jeg ikke så mye over at jeg kanskje hadde nådd handlekvoten for måneden/kvartalet/året allerede, og unnskyldningen om at jeg har solgt Navitimeren har jeg brukt etpar ganger allerede. Men man må jo få koste litt på seg i ungdommen. Nå gjelder det bare å få klokke ubemerket inn i huset, samt overbevise samboeren om at jeg har hatt denne i lang, lang tid - men brukt den veldig lite.

Får den i neste uke :mrgreen:

Grattis, Henrik! Det er mye investeringsvilje på Tidssonen, knallbra :D

Takk for alle hyggelige gratulasjoner.. Denne passer nok adskillig bedre til håndleddet mitt enn en Big Pilot..

Ingenting er som et skikkelig impulskjøp :D Selv om jeg har litt dårlig samvittighet for lommeboka..

Får den på mandag, så det skal iallefall bli spennende!

Og Kjersem, Speedyene er nok de siste som går under hammeren..:D

H

Takk for alle hyggelige gratulasjoner.. Denne passer nok adskillig bedre til håndleddet mitt enn en Big Pilot..

Ingenting er som et skikkelig impulskjøp :D Selv om jeg har litt dårlig samvittighet for lommeboka..

Får den på mandag, så det skal iallefall bli spennende!

Og Kjersem, Speedyene er nok de siste som går under hammeren..:D

H

Har nesten skjønt det nå :D