God jul til meg

Medlem
17. sep. 2012
Innlegg
3.912
Sted
Oslo
Så var vi her igjen. Jeg har gledet meg til denne, kanskje ikke så mye som siste unboxing, men en slik klokken har stått høyt på ønskelisten de siste månedene og nå kan jeg endelig si at jeg er eier av.....

Nei, kan jo ikke avsløre hva jeg har kjøpt riktig ennå:p
Nå er det bare å trykke play, lene seg tilbake og slappe av i en ellers hektisk julehverdag:)

[video=youtube;9qvglWAHDak]http://www.youtube.com/watch?v=9qvglWAHDak[/video]

EDIT:

I fjor hadde jeg også en juleunboxing, da var det en Rolex Submariner 16613, denne gangen er det noe litt annet.
Så for å ta en ting av gangen. Jeg hadde vel bestemt meg for å vente med å handle til over nyttår. Følte vel at jeg hadde hatt ett godt klokkeår sånn sett så kan jo spare noe av moroa, men når denne saken kom for salg tok det ikke mer enn ti minutter før jeg slo til. Kunne ikke la denne muligheten gå fra meg.
Kan jo ikke si noe annet enn at man blir påvirket her på TS og lobbyisten for denne manufakturen er vel blant de mest aktive. Så nå har jeg hoppet i det for å se om det er så bra som de skal ha det til;)
Så nok prat egentlig, her kommer bilder.

Hyggelig innpakket


Godt innpakket


Men pokker da. Var ikke avispapir jeg betalte for:p


En svart boks


Jeg tror de fleste ser hvor dette bærer…


Faktisk en veldig flott boks


Får se om det er noe flott oppi også da. Der var det visst bare en duk:p


Hva slags monster er dette:confused:


Ja, det er Panerai Radiomir 380


Første bilde utenfor boksen


En enkel bakside


Litt forskjellig størrelse 45mm vs 40mm


Tar seg fint ut på hånden der her


Så til slutt har vi familien samlet


God jul alle sammen:D

Så får jeg rette en takk for hyggelig handel til @hman Selv om det ble litt frem og tilbake, så ordnet det seg til slutt:D
 
Redigert av en moderator:
Ja ass @wangensteen! Endelig voksen! Endelig en av "oss". Endelig klistremerke i posten. Endelig!

Gratulerer så masse! Denne gleder jeg meg til å ta i nærmere øyesyn!
 
Ja ass @wangensteen! Endelig voksen! Endelig en av "oss". Endelig klistremerke i posten. Endelig!

Gratulerer så masse! Denne gleder jeg meg til å ta i nærmere øyesyn!

Takk alle sammen. Hvem er det jeg kan kjøpe disse klistremerkene fra @Entropy. Hadde jo vært perfekt på bobla;)
 
Redigert av en moderator:
Denne er ufattelig fin!! Både barsk og pen på en gang. Gratulerer så mye! En fin trio du har der nå! :D
 
Din slask! Du som stakk av med denne ja.. ;) Om det ikke var for at jeg allerede har en painted dial ville jeg kastet meg etter denne for alle penga. Godt valg @Wangensten, grattis! :D
 
Redigert av en moderator: