God Jul :)

J

jayeff

Guest
Nå er det bare et par timer igjen på jobben. Eller; "jobben". Surfe på TS, spise konfekt og lytte til radio kan vel knapt kalles jobb ;)

Deretter er det en liten tur innom butikken, før kursen settes hjemover. Littegranne julevasking, og så er alt klart til lille julaften, med sine filmer og sin julekos.

I morgen er det julestrømpe og Disneytegnefilmer fra morgenen av (jeg blir ALDRI for voksen til slikt). Og så blir det selskap (og gaver :D ) på kvelden.

Julen er en herlig tid, som man kan tilbringe sammen med sine nære og kjære. Man kan spise det man vil (drit og dra til Dagbladet og VG, med sine helsetips og "hvordan spise færrest mulige kalorier i julen") og kose seg :)

Jeg vil med dette ønske alle her inne en god og fredfull jul :)
 
God jul til alle på Tidssonen :)

Håper vi får noen stemningsfulle bidrag i dagens klokke-tråden i morgen.
 
Riktig god jul til alle sammen!
Tenker det blir aktivt her ute etterhvert, når abstinensen begynner å ta mang og enhver av oss i denne rolige høytid...
:D
 
Gledelig jul! Takk til alle som bidrar til et svært levende, og trivelig interaktivt sted å "være".

Ønsker dere alle et flott år. Hvil dere ihjel, 2012 blir et år det blir verdt å jobbe i.
 
God jul til hele gjengen :)

watchspin04.gif
 
God Jul alle man! Ikveld er det Young Neils konsert på Rockefeller og det er 6. år på rad jeg drar med noen kompiser. God stemning!
 
God Jul!
Vil samtidig takke alle som er her inne for nyttig og interressant lesing:D
Har lært utrolig mye mer etter at jeg ble klar over denne tråden.