god opris på en 164?

Medlem
19. des. 2010
Hei karer. Er på ferie og har fått tilbud på en ny pam164 igjennom forhandler til 3500euro. Burde jeg löpe og kjöpe???

trenger svar asap.

Uten at jeg er noen ekspert, så syntes jeg det hørtes ut som en veldig bra pris fra en autorisert forhandler. Selv hvis du er grei og legger på 25 prosent mva, så sparer du ca. 4-5 tusen i forhold til den siste norske prislisten jeg så, og det er kanskje mulig å få igjen noen lokale skatter gjennom tax-refund på flyplassen i tillegg.

Men uansett er prisen god. Jeg har ikke sett noe lavere hos noen gråmarkedsforhandlere en gang.

Han tryllet frem en 351 også når jeg var nede en gang til for og sikle. den var jo bare veldig veldig fin. er 4500 euro tilsvarende fin pris?

Fremdeles ingen ekspert, men det hørtes også ut som en veldig god pris. Nesten bedre, men det er sikkert bare fordi jeg sikler på en 351 selv.

Ca. 1000 euro under listepris, men nå har jeg ikke forsøkt å prute med Panerai AD'er, så jeg vet ikke hvor mye det normalt er å hente der.

den var og er helt rå. muligens en optimal pam. men det blir for dyrt. har egentlig ikke råd til noen av de, men havesyken kom så hardt og brutalt. Har gått fra og være insane til å bli sane og har sendt prosjektet på båten. Kommer garrantert til og angre, men sånn blir det. :(