God service fra Bjerke

TomB

Støttemedlem
Medlem
25. jan. 2010
Sted
Trondheim
Hadde i dag en meget positiv opplevelse med Bjerke. Ser at enkelte urmakere får mye positiv omtale her inne (hvilket er bra) og at Bjerke får sin dose med negativ. I min jakt etter en helt enkel 18 mm spenne til min Jaeger henvendte jeg meg onsdag i forrige uke pr telefon til en urmaker for å høre om pris og levering. Stilte i tillegg et par andre spørsmål også og fikk beskjed om å skrive en mail. Vurderte å purre opp denne uken da jeg ikke fikk noe svar, men kom på at det er mulig å forsøke Bjerke også. Kl 15:37 ringte jeg butikken i Karl Johans gt. Kl 15:48 mottok jeg mail med pris og kontonummer for innbetaling. DET er rask og god respons det. :D Tommelen opp for Bjerke's service i dag!

Hyggelig at det kommer frem noen hyggelig historier også. Vi får håpe de fortsetter i det sporet.

Hyggelig at det kommer frem noen hyggelig historier også. Vi får håpe de fortsetter i det sporet.

Jeg har brukt Bjerke og Alf Lie siden 1980, skal jeg være pirkete finner jeg alltids noe å klage på etter 33 år - hos begge - uansett er jeg meget godt fornøyd med begge firmaene.
Tom

Jeg har brukt Bjerke og Alf Lie siden 1980, skal jeg være pirkete finner jeg alltids noe å klage på etter 33 år - hos begge - uansett er jeg meget godt fornøyd med begge firmaene.
Tom

Det er klart at det vanligvis er de kjipe historiene som kommer frem. En butikk kan vel heller aldri blidgjøre alle, antar jeg. Personlig føler jeg meg alltid mest velkommen hos Tidemann, men for andre kan det jo være motsatt for alt jeg vet.

Det er klart at det vanligvis er de kjipe historiene som kommer frem. En butikk kan vel heller aldri blidgjøre alle, antar jeg. Personlig føler jeg meg alltid mest velkommen hos Tidemann, men for andre kan det jo være motsatt for alt jeg vet.

Bjerke er litt "hit and miss" for meg, et par ganger har vært utrolig bra mens et par har vært direkte kjipe og en del nøytrale. Tidemann er alltid hyggeligheten selv :).

Tråden tatt i betraktning: sist gang jeg var innom Bjerke var det en særs trivelig opplevelse :).

Gratulere :D Min opplevelse av Bjerke er av en helt annen oppfatning som tidligere er beskrevet i en annen tråd på forumet.

Jeg har ikke funnet meg helt tilrette med Bjerke og har vokst opp med en far som har bannet over Bjerke under store deler av oppveksten. Litt vanskelig å snu det inntrykket. Men de gangene jeg har vært innom den siste tiden så har det vært hyggelig, god service. Men er fremdeles ikke helt overbevist...