Godbit i posten

Medlem
7. des. 2010
Sted
Bergen
Da klarte endelig sneglepost.as etter en og en halv dag å få pakken min kjørt ut. Dette er klokke nr to i år og det er 4. januar. Altså et snitt på ca 180 klokker/år til nå i 2012. Regner med jeg ikke klarer å holde det trykket ved like utover.. :p

For meg et nytt merke og nytt høydepunkt i kvalitet. En ny og herlig verden åpner seg...

L1010734.jpg

L1010735.jpg

Ikke meningen å luremuse lenge nå, må bare legge inn resten av bildene. Regner med dere ser hva der er :cool:

Gratulerer, Tore :D
Gleder meg til bildene av denne...for den er nydelig :)
Litt prematurt, kanskje, men julens GTG gav meg en pekepinn på hva det er ;)

På vegne av Tore må jeg bare få beklage at dette tar litt tid. Jeg har forstyrret ham i arbeidet. Sitter her å beundrer skjønnheten han vil vise dere i dette øyeblikk. Den satt godt på armen min!

Kjører på med kompaktkamera uten redigering, så kanskje litt rare farger, men here goes:

L1010736.jpg

L1010737.jpg

L1010738.jpg

L1010739.jpg

L1010740.jpg

L1010741.jpg

L1010742.jpg

L1010744.jpg

Grattis!

JLC Master Control Eight Days.....
En jeg har hatt i samlingen, og et virkelig "piece of art". Eleganse og klasse i skjønn forening. Vakkert!! :D

Grattis!

JLC Master Control Eight Days.....
En jeg har hatt i samlingen, og et virkelig "piece of art". Eleganse og klasse i skjønn forening. Vakkert!! :D

Takk! Du har bidratt mer enn du er klar over. Det var et kjøp uten prøvemulighet, og i prosessen fant jeg ingen gode bilder fra flere vinkler, helt til jeg så i tråden din. Hadde en hunch om at du hadde hatt en slik. Dine flotte bilder bidro til å vippe meg i riktig retning ;)

Her er et WS også. Ingen liten klokke det her, litt mer massiv enn jeg trodde. Tar vel litt plass med åttedagersverk :)

L1010723.jpg

De med skarpt blikk ser at eg har juksa litt. WS er tatt før unboxing. Rev selvsagt opp pakken i bilen...

Dette var jo ett vakkert eksemplar av arten.
Gratulerer så mye.
Skjønner godt at det var en prøvelse å vente på snegleposten når denne lå å ventet i boksen.

Oi, det skjer ting på unboxingen om dagen, gratulerer med en nydelig klokke med ett av mine favorittmerker. Den er meget flott satt sammen!