- Medlem
- 11. mars 2013
Denne her har jeg hatt lyst på ganske lenge, og jeg har vel omtrent lest vær eneste forumtråd om merket som er og oppdrive både her og på WUS, i tillegg så er det som er av YouTube reviewer sett opptil mange ganger. Jeg vet veldig godt at den er elsket og hatet i klokkeverden. Men jeg liker den og det er det viktigste Og inspirasjonskilden vil jeg ikke få råd til på veldig mange år. Økonomien som skilt tobarnsfar og sjukebilkusk tillater ikke det. Men hva gjør vel det så lenge det finnes slike fantastiske homager som dette Klokkeglede behøver ikke være så dyrt, selv med ETA 2824
Her er pakken som FedEx leverte på døren idag:
Hva kan dette være:
Og så blir merket avslørt:
Steinhart esken er finere enn hva en skulle tro med tanke på prisen
Kreppapir og greier
Flott skinn ( imitasjon) boks :
Og her er den grønne skjønnheten med jomfruplastikken fortsatt på
En vakker sak som føles veldig fin ut i opplevd kvalitet Super lenke, men litt kjip lås( det viste jeg på forhånd), deilig vekt og nydelig krone som føles ut som "a million bucks" når den skrus ut , trekkes og stilles. Føles langt bedre enn feks LLD min
Her er den med ferdig justert lenke , dro rett til urmaker Næss i Sandefjord for og få det gjort ordentlig
42mm er helt perfekt
Her er pakken som FedEx leverte på døren idag:
Hva kan dette være:
Og så blir merket avslørt:
Steinhart esken er finere enn hva en skulle tro med tanke på prisen
Kreppapir og greier
Flott skinn ( imitasjon) boks :
Og her er den grønne skjønnheten med jomfruplastikken fortsatt på
En vakker sak som føles veldig fin ut i opplevd kvalitet Super lenke, men litt kjip lås( det viste jeg på forhånd), deilig vekt og nydelig krone som føles ut som "a million bucks" når den skrus ut , trekkes og stilles. Føles langt bedre enn feks LLD min
Her er den med ferdig justert lenke , dro rett til urmaker Næss i Sandefjord for og få det gjort ordentlig
42mm er helt perfekt