Grønnboxing.

Alinoe

Støttemedlem
Medlem
30. sep. 2010
Her ligger manbaggen etter en liten søndagstur. Skal vi se om det er noe oppi den?

577ac868.jpg

Jammen er det ikke en eske der.

c6f2ba26.jpg

Inni esken er det sørenmeg en eske. Og den er grønn!

221bb34b.jpg

Hva er nå dette da!? (Dette er tidspunktet hvor noen av dere ville avslutta unboxingen og venta på respons. Så kjip er ikke jeg.)

e18d1c76.jpg

Explorer II!! Det var faen ikke verst!

7ad37569.jpg

Vi tåler et bilde til

179cae83.jpg

Sitter godt på armen

ac2403c9.jpg

Også selvsagt et WS.

dbc87164.jpg

Dette er en klokke jeg har ønska meg lenge. En klokka som har figurert høyt på "dine topp x klokker" tråder når jeg har postet. Jeg kan ikke kalle det en beater akkurat, men kan nok garantere at den får mye armtid. Tross alt min første Rolex!

Nei dette var "faen ikke verst" :)
Grattis med utrolig fresh ur, skal jeg noen gang slutte sikle på Omega og begynne med Rolexsikling er denne en sterkt bidragende årsak. Fåes ikke mye stiligere ur

Gratulerer så mye! Denne er lekker!

Da har du din første Rolex, så da kan du bare skrive ferdig mastern og blir advokat :)

Gratulerer - har hatt den selv, fiiin klokke. Likte den så godt at når jeg flippet den måtte den bli i familen - lillebror fikk godpris og er godt fornøyd. Prøver den på armen stadig vekk. :D:D:D

Edit : tør du ta med deg den på Enga kamper da?

Gratulerer så mye med klassiker og velkommen inn i klubben, type R. Du møtte kanskje en hyggelig trønder og plukket opp klokke du og?

Gratulerer så mye! Explorer2 er bare utrolig kul, og en av Rolexene jeg vet skal inn en gang i fremtiden. Den perfekte sommerklokke. :)

Gratulerer med en fantastisk flott Explorer!:D Denne står på min ønskeliste også!;)

Gratulerer med flott Exp II!! Perfekt å møte sommeren med :cool: (hvis den kommer..)
Å bli med i "Rolexklubben" er heller ikke å forakte ;)

Nydelig klokke, velkommen i klubben.
Riktig farge på skiven, og den sitter jo som et skikkelig realt magnumskudd.:p

Gratulerer med kjempe fin Rolex Explorer 2 white...

Nydelig klokke et godt valg som sommmer klokke uten tvil :D :D