Grahamsmellen i makro

Medlem
31. juli 2010
Innlegg
2.097
Sted
Stavanger
Prøvde sammen med en bekjent (som er hobbyfotograf) å ta noen makrobilder av min kjære bastard, nemlig min graham Silverstone GMT. Resultatet ble bra, men neste gang skal jeg passe på å fjerne ALLE små hår osv. Det er svært vanskelig å se disse på klokken, men du verden så tydlig det ble når man blåser opp bildet..

fun fact: legg merke til på det nest siste bildet, den ene skruen rett over S i Silverstone, så ser man altså speilbilde av undertegnede hvis man zoomer opp.








 
Veldig kul! Må innrømme og ikke være den helt store fan av Graham sine modeller med USANNSYNLIG store pushere og crown guards (eller hva det nå er de har slengt på der) Men denne, var lekker:) Og utvilsomt noe jeg kunne hatt selv
 
Den Grahamen er ikke verst, bortsett fra at den blir litt stor for meg, men det er jo en ren smakssak.

De har dog noen andre ur som ikke er fullt så pene, skal jeg være ærlig ;)

Her kan vi snakke om Graham-smellen!

Graham-London-Chronofighter-GMT-for-CSKA12.jpg
 
Jeg liker den veldig godt, har også lagt merke til at det ligger en tilsalgs på finn nå :)
 
Jeg liker den veldig godt, har også lagt merke til at det ligger en tilsalgs på finn nå :)

Prisen er beskrevet som "super billig"..jeg betalte under det han forlanger totalt sett med shipping og MVA all inclusive helt nytt. Pen klokke, men noget stiv pris. Burde få denne ned i 10.000kr hvis den er STRØKEN. Og det tenker jeg er en fair pris. Superbillig vil vel være 7.000kr. Men markedet får bestemme dette, mine meninger rundt dette betyr ikke så mye.

PS. Min Graham er 42mm, ikke i samme kategori som den på bildet over.
 
Det forklarer hvorfor den ser meget kledelig ut på lanken din! Grahams fineste modell? Ding ding, I think we have a winner :)
 
Vel, den nye silverstone gmt skeleton er også tøff. Kanskje litt røff og "grahamadramatisk" -dog med et vellykket design denne gangen.

Bilde fra nett:
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Dette er kult @ErikR
Flotte bilder.:)
Du har jo hatt endel klokker som ligger litt utenfor lysløypa.
Kult at noen kan kjøre på med litt annet enn de typiske Sub'ene og PO'ene.