Grail utkledd som sommerklokken 2014

Medlem
22. jan. 2014
Sted
København
Sommeren bringer så mangt, ikke minst enda en klokke inn i samlingen.

Vil si at jeg ble sterk påvirket av alle som legger ut så lekre bilder av Omega Speedmaster Pro (dere vet hvem dere er!), som etterhvert gjorde at jeg innså at dette var en klokke jeg bare måtte ha!

Spennende unboxing? Kanskje ikke, men jeg lover å følge opp med noen freshe bilder etterhvert! Vil også berømme Christensen på Storo som har besvart mine 4567890987654 spørsmål med tålmodighet, og ikke minst, ga en pris en fattig student kan leve med! :)

(Til de som holder seg oppdatert på mine bevegelser i klokkeverdenen; nei, jeg har ikke skrinlagt planene om en JLC Grande Reverso Duo, den er i bestilling hos Tidemann :rolleyes: )

Nok prat, her er metallklumpen min :)

Takk for titten og ha en fremdeles strålende sommer! :D

Ajajaj! Gratulerer med en nydelig speedy, og det som garantert er en god sommer;)

Gratulerer med den perfekte klokken :) Dette er en keeper!

Du er vel blandt de siste i landet som får denne med den gamle boksen og den gamle lenken vil jeg tro.

Ajajaj! Gratulerer med en nydelig speedy, og det som garantert er en god sommer;)
Gratulerer med en modernisert klassiker! Mye å like med denne. :)
Gratulerer med en flott og ikke minst tøff klassiker!:D
Gratulerer med en skikkelig klassiker, det er ei fantastisk klokke.
Gratulerer!!:)
Gratulerer med en legende av en klokke:cool:
Grattis med nydelig Speedy!

Gøy med innsyn til det flotte 1863-verket!
Gratulerer! Klokkeboksen er ikke komplett uten denne :)

Tusen takk folkens! :) Er storfornøyd med min nyervervelse! :D

Gratulerer med den perfekte klokken :) Dette er en keeper!

Du er vel blandt de siste i landet som får denne med den gamle boksen og den gamle lenken vil jeg tro.

Ja, jeg ble oppringt av Christensen dagen før som ville sjekke at jeg hadde fått med meg endringene... Jeg grublet i noen timer, og var innom din post, før jeg konkluderte som mange andre; Omega har i lengre tid signalisert en prisøkning, og dette er IMO deres måte å legetimere rundt 15% prisstigning. For meg var det mer verdt med kos på armen denne sommeren enn noen nato-remmer og forbedret lenke; den gamle har jeg forstått var veldig god uansett! :)

Over til noe helt annet, du påtar deg vel litt skyld for at jeg endte opp med en speedy? For insta-bildene dine er forføreriske! :D

Gratis med nydelig Omega!
Gratulerer med en nydelig klassiker
Gratulerer med flott Speedy :)
Nydelig speedy! Gratulerer!
Gratulerer med en flott speedy, ett must i alle boksen imo!

Litt sent, men takk for gratulasjoner! :) Er utrolig fornøyd med kjøpet, klokken overgår alle mine forventninger! :D