Grand Prix Originals

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Har min vintage Heuer fascinasjon gått for langt hvis jeg synes det fantes flere kule greier her: http://www.grandprix-dakotashop.com/en/?

Lett kategorisert under "harry" hos meg, men både weekendbag og piquet med Heuer-logo frister :D
Og så jeg som kjører Skoda stasjonsvogn, da. 8)

Hva tror dere? :mrgreen:

vintagetravelbagbs_1.jpg

premiumpocketpolonavyblue.jpg

3757677642_f20b7cb243_b.jpg

Stil fra tiden da Heuer var noe av det kuleste du kunne ha på armen. Jeg har sett dem på diverse bilmesser og kvalitet/pris er fornuftig.

Selv hadde jeg en lang og intens Heuer-periode, men alt som er igjen er favoritten:
HeuerVerona5.jpg

Jajajaja.....

Der smalt det på en stk bag (som bildet), dameveske (til fruen) m/gulf/Heuer, LaMans dvd og bok om Heuer ur...
Noen ganger... :eek: :mrgreen:

Du er kjapp i avtrekkeren, Frodo! Avventer rapport om lerveranse og kvalitet :)

Første tilbakemelding kom i går: varene blir sendt fra USA i "oktober".
Hmmm. Mulig de er litt trege, men noen ganger hender det at denne typen nettsteder shipper kjappere enn de forespeilier.
Vi får se... :twisted:

bilde-43.jpg

Første forsendelse har kommet; Bok om Heuer Chronographer, "Le Mans", og dameveske. Weekendbagen er på vei.
Ble litt dyrt med mva. Men produktene er meget bra. Oppfølgingen fra Dakota.de har vært god, med tilbakemeldinger om status jevnlig.
Men det har vært tidenes treigeste kjøp... :mrgreen:

bilde-60.jpg
Og så kom bagen tilslutt!
Nydelig mykt skinn. Meget god kvalitet. Utrolig cool vintage look! Den var verdt å vente på!
Til og med kona falt for denne. Og hun har faktisk tenkt å bruke damevesken hun fikk tidligere!!!
Merk glidelås formet som racing pedaler! Får meg til å savne min gamle Alfa GTA...
Ser jeg ikke fikk med Heuer merket på siden på bildet. Synd for det gjør hele bagen!
bilde-59.jpg

Grand Prix Originals kan anbefales. Produktene er førsteklasses og kommunikasjonen god.
Men man må bergne svært god tid... :D :mrgreen: :D