Noe med det peneste som er laget i prisklassen kommer her for salg. Utrulig mye klokke for pengene.
Kasse og lenge i titan som bærer lett og fint på armen. En skive det er laget youtubevideoer av i søkk og kav. Et urverk med en sekundviser som bare glir rundt på toppen. Og skulle du trenge litt mer eye-candy så snur du klokken og ser inn i Spring Drive urverket som ser smashing ut.
Kjenner du ikke Grand Seiko, så bruk en time på å sett deg inn i historien, og bli begeistret. GS lages for at det skal være utsøkt klasse og kvalitet, for å irritere sveitsere med presise urverk til en fin pris. Det er ikke bare jeg som sier det, men her får du mye for pengene.
Om denne klokken. Tilstand 9,5/10 - noen bittesmå hairlines kan finnes om du leter. Fremstår som ny.
Kommer komplett med alt, inkl kvittering fra da klokken ble kjøpt ny 27. januar i år.
Alle bilder er av den aktuelle klokken.
Jeg er eier nummer to på klokken.
Bytte ikke aktuelt denne gangen. Skambud blir ikke besvart. Den som vet vet.
Dette er en god pris.
Har bare gode referanser på Finn og Klokkeriet, det skal vi fortsette med. Hos meg handler du trygt.
Sender når penger er på konto og frakt betalt.
Ellers? Spør om du lurer på noe.
Info
Norskkjøpt 27.01.21
Urverk: Springdrive
Modellnr: SBGA211
Vanntett: 100m - skrukrone
Gangreserve:72 timer
Materiale: Titan
Urkasse: 41mm Nypris: 68 950 kr
Min pris er 48 500 kr.
Kasse og lenge i titan som bærer lett og fint på armen. En skive det er laget youtubevideoer av i søkk og kav. Et urverk med en sekundviser som bare glir rundt på toppen. Og skulle du trenge litt mer eye-candy så snur du klokken og ser inn i Spring Drive urverket som ser smashing ut.
Kjenner du ikke Grand Seiko, så bruk en time på å sett deg inn i historien, og bli begeistret. GS lages for at det skal være utsøkt klasse og kvalitet, for å irritere sveitsere med presise urverk til en fin pris. Det er ikke bare jeg som sier det, men her får du mye for pengene.
Om denne klokken. Tilstand 9,5/10 - noen bittesmå hairlines kan finnes om du leter. Fremstår som ny.
Kommer komplett med alt, inkl kvittering fra da klokken ble kjøpt ny 27. januar i år.
Alle bilder er av den aktuelle klokken.
Jeg er eier nummer to på klokken.
Bytte ikke aktuelt denne gangen. Skambud blir ikke besvart. Den som vet vet.
Dette er en god pris.
Har bare gode referanser på Finn og Klokkeriet, det skal vi fortsette med. Hos meg handler du trygt.
Sender når penger er på konto og frakt betalt.
Ellers? Spør om du lurer på noe.
Info
Norskkjøpt 27.01.21
Urverk: Springdrive
Modellnr: SBGA211
Vanntett: 100m - skrukrone
Gangreserve:72 timer
Materiale: Titan
Urkasse: 41mm Nypris: 68 950 kr
Min pris er 48 500 kr.