Grand Seiko snowflake eller Rolex OP hvit

Etter min mening er Rolexen det klare valget. En av få moderne Rolexer som fortsatt har Rolex DNA'et i behold. Seikoen synes jeg har for rotete skive. Bortsett fra det er den fullt på høyde med Rolexen. Her er det nok bare å få prøvd begge før man bestemmer seg.

To vidt forskjellige klokker. Jeg har aldri helt forstått hvorfor disse settes opp mot hverandre bare fordi begge har hvit skive. Spring Drive vs old school mekanisk. Titan vs stål. Japan vs Sveits. Under radaren vs flash. Osv osv

Mitt valg er imidlertid enkelt, Snowflake. Lett mer klokke for pengene, hvis man liker den slags...

To vidt forskjellige klokker. Jeg har aldri helt forstått hvorfor disse settes opp mot hverandre bare fordi begge har hvit skive. Spring Drive vs old school mekanisk. Titan vs stål. Japan vs Sveits. Under radaren vs flash. Osv osv

Mitt valg er imidlertid enkelt, Snowflake. Lett mer klokke for pengene, hvis man liker den slags...

Jeg har hatt begge og er enig med @Ola Nordmann.
OP39 ble litt for kjedelig for meg så den gikk ganske fort ut igjen.

Snowflake er, vel...Snowflake. Har en x-faktor som ikke alle kan skilte med. Men prøv den på armen først. Den relativt røslige kasseformen og det faktum at den er i titan er ikke for alle.

Fotor_153200453126844.jpg

enig med Ola Nordmann, to forskjellige klokker etter min mening.
Vil du ha titan? Vil du ha lume? Det er spørsmålene jeg ville stilt meg, du går ikke feil med noen av de.