Satt i går kveld og irriterte meg over en masse støv inne i min vintage Omega Seamaster som akkurat hadde kommet fra en ikke navngitt urmaker og fant ut at dette skulle jeg gjøre noe med. Av med baklokk, ut med krona, rens av skive og glass på innsiden. All done! Kardinalfeilen kom da jeg forsøkte å sette urverket ned i kassehuset igjen, da det selvfølgelig klarte å kjile seg fast. F... sa jeg og prøvde og lirke det ut igjen. Selvfølgelig ga skiva etter og 52 plukk opp var et faktum. Deler over alt. Masse guts, no skills Hva gjør jeg nå.. Hørte noe rykter i gjengen at Greg var på all-in stien og på vei til å bli fullblods urmaker. Sendte derfor en melding til han. No problem, var svaret, bare kom innom imorgen det. Satte meg i bilen ved lunsjtider og kjørte hjem til han. Etter en lang klokkeprat, noe mekking og et par handler, var klokken så god som ny, eller iallefall så god en 60 år gammel klokke kan være. Nå går den som en drøm uten støv Fiksa litt på et lommeur jeg hadde og on the go! Herlig fyr, herlig service, tommel opp. Verkstedet hans begynner å se MEGET bra ut, så det er bare å glede seg til han er oppe og smasher for fullt. Ikke lenge til nå. Kjør på @Greg. Du anbefales av meg på det sterkeste!