Grom Submariner

Grom og grom fru blom !

Her snakker vi om en gammel skranglete sub med reklame malt på skiven til en latterlig pris.

Jeg hadde tatt en ny, solid Sub-C anyday til brøkdel av prisen !:grin:

Hvordan tror dere denne vil være som en investering? Alt tyder på at Comex SD bare vil stige i pris.

100-150k på 10 år?

Tviler på at den vil synke i verdi. Så lenge det finnes folk med for mye penger og interesse er du nok trygg.:)

Hvordan tror dere denne vil være som en investering? Alt tyder på at Comex SD bare vil stige i pris.

100-150k på 10 år?

Det lurer jeg på også, hvor mye mer kan den stige? Men så lenge det er pengesterke samlere, så stiger de bare mer og mer. Hva skjer hvis oljesjeikene i østen får smaken på gammelt spikerstål, kontra gull og diamanter? Hehe.

Hvor mye kostet en COMEX SD eller sub for 10-15år siden egentlig?

Grom og grom fru blom !

Her snakker vi om en gammel skranglete sub med reklame malt på skiven til en latterlig pris.

Eller en av disse, eller begge to til en brøkdel av prisen til ny sub-c ;)

Ikke+en+Rolex+004+resize.jpg

Grom og grom fru blom !

Hør! Hør! :D

Tviler på at den vil synke i verdi. Så lenge det finnes folk med for mye penger og interesse er du nok trygg.:)

Ja, verden vil bedras :p

Det lurer jeg på også, hvor mye mer kan den stige? Men så lenge det er pengesterke samlere, så stiger de bare mer og mer. Hva skjer hvis oljesjeikene i østen får smaken på gammelt spikerstål, kontra gull og diamanter? Hehe.

Hvor mye kostet en COMEX SD eller sub for 10-15år siden egentlig?

Jeg kjøpte en brukt Comex Rolex i tiden rundt 1983 eller 84, den betalte jeg Nok. 4000,- av en Nordsjødykker. Hvilket i seg selv var dyrt den gangen. Men jeg mener å huske at det var en Sea-Dweller. Jeg husker ikke helt hva nyprisen på en S-D var den gangen men jeg mener de lå på ca 6.500.- her i Norge...

Denne klokken er for lengst solgt videre igjen.
Jeg prøver å ikke tenke for mye på den for å si det sånn.:(

Kan ikke syte over sølt melk eller solgte klokker.... BUUUHUUUU..

Jeg kjøpte en brukt Comex Rolex i tiden rundt 1983 eller 84, den betalte jeg Nok. 4000,- av en Nordsjødykker. Hvilket i seg selv var dyrt den gangen. Men jeg mener å huske at det var en Sea-Dweller. Jeg husker ikke helt hva nyprisen på en S-D var den gangen men jeg mener de lå på ca 6.500.- her i Norge...

Denne klokken er for lengst solgt videre igjen.
Jeg prøver å ikke tenke for mye på den for å si det sånn.:(

Kan ikke syte over sølt melk eller solgte klokker.... BUUUHUUUU..

Hehe, den er litt kjip, men da har du ihvertfall fått gleden av å eie en da, er ikke mange som får den muligheten.

Men skjønner godt at du prøver å ikke tenke for mye på det, kunne blitt en god investering!